• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πόσο καθοριστική είναι η πρώτη εντύπωση στο εστιατόριο ή το bar
πρώτη εντύπωση στα επισιτιστικά τμήματα

Πόσο καθοριστική είναι η πρώτη εντύπωση στο εστιατόριο ή το bar

Greg MichopoulosBy Greg Michopoulos ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Ενώ η ύπαρξη ενός καταπληκτικού χώρου, ενός εξαιρετικού προϊόντος και μιας εξαιρετικής εξυπηρέτησης είναι επιτακτική ανάγκη για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης, η δημιουργία μιας καλής πρώτης εντύπωσης συχνά απαιτεί λίγο περισσότερο κόπο.

Για να έχουμε πραγματικό αποτέλεσμα, είναι σημαντικό να εξετάσουμε πώς το “δουλεύουμε” αυτό.

Τα κοινωνικά δίκτυα

Υπάρχουν πολλές επιλογές για φαγητό και ποτό. Πώς αποφασίζουμε λοιπόν πού να πάμε; Οι επίδοξοι πελάτες θα κάνουν αναζήτηση στο διαδίκτυο, θα βρουν κριτικές και θα ακούσουν τους φίλους τους.

Συχνά η πρώτη εντύπωση που αφήνουμε στους επισκέπτες μας, δημιουργείται πολύ πριν καν πατήσουν το πόδι τους στο εστιατόριό μας για πρώτη φορά. Η ελάχιστη έως καθόλου παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να μειώσει το κίνητρο για ορισμένους.

Ομοίως, ένα εστιατόριο με μέτριες κριτικές, μπορεί να βρεθεί εκτός λίστας επιλογών, πόσο μάλλον αν οι αρνητικές κριτικές παραμένουν αναπάντητες. Η ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – και η ανταπόκριση στις αρνητικές κριτικές με τον σωστό τρόπο – μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε πολύ καλύτερη εντύπωση.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι πιο σημαντικό από ποτέ να δίνουμε προσοχή στον τρόπο με τον οποίο προσελκύουμε τους επισκέπτες μας μέσω των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, των ιστότοπων κριτικών, ακόμη και του δικού μας ιστότοπου, αν διαθέτουμε.

Δημιουργώντας αξία σε αυτές τις πλατφόρμες, μπορούμε να βελτιώσουμε σημαντικά τις πιθανότητές μας να παρουσιάσουμε το καταπληκτικό φαγητό, την ατμόσφαιρα και τις υπηρεσίες μας στους πελάτες αυτοπροσώπως.

Η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά

Το μάτι του πρωτοερχόμενου θα πέσει σε αυτά που το μάτι του καθημερινού δεν θα πάει εύκολα. Θα δει πράγματα που μπορεί για εμάς να ήταν αόρατα.

Ελέγξτε για να βεβαιωθείτε ότι οι λαμπτήρες λειτουργούν και τα τραπέζια με τις καρέκλες είναι σωστά τοποθετημένα. Αυτά τα αντικείμενα μπορούν εύκολα να παραλειφθούν από όσους εργάζονται στο χώρο καθημερινά, αλλά οι επισκέπτες σίγουρα θα παρατηρήσουν ακόμη και τις πιο μικρές ατέλειες. Βεβαιωθείτε ότι οι στολές του προσωπικού είναι σιδερωμένες και καθαρές.

Είστε θέαμα θαυμασμού ή τραγωδίας

Έχετε μπει ποτέ σε ένα εστιατόριο, ή σε ένα μπαρ και νιώσατε ότι σας αγνοεί ο μπάρμαν ή μια αδιάφορη κοπέλα στην υποδοχή; Αισθανθήκατε ποτέ ότι ο σερβιτόρος σας, ανυπομονούσε να φύγει από τη δουλειά και ότι ήσασταν περισσότερο ενόχληση παρά ευπρόσδεκτος επισκέπτης;

Είναι σημαντικό το προσωπικό να εκπαιδεύεται αποτελεσματικά για να παρέχει με συνέπεια άριστες υπηρεσίες. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να βεβαιωθείτε ότι το προσωπικό σας αξιοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα από την εκπαίδευση.

Χαμογελάστε ακόμα κι από το τηλέφωνο. Η εμπειρία ξεκινά πριν ο επισκέπτης πατήσει το πόδι του στο εστιατόριο και το τηλέφωνο είναι μια τεράστια ευκαιρία για να αφήσετε μια φιλόξενη εντύπωση. Φροντίστε να ζητήσετε άδεια προτού βάλετε κάποιον σε αναμονή, να του ζητήσετε συγνώμη για όση ώρα περίμενε, να τον ευχαριστήσετε για την κλήση του και να του δίνετε μια αίσθηση ενθουσιασμού όταν μιλάτε στο τηλέφωνο. Περιποιηθείτε τους πελάτες σας σαν βασιλιάδες!

Ξανακαλέστε τους

Μερικές φορές το να κάνεις μια καλή πρώτη εντύπωση δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να δημιουργείς την ευκαιρία για την επόμενη. Ένας από τους αγαπημένους μου σερβιτόρους δεν έχανε ποτέ την ευκαιρία να προτρέπει στους πελάτες του να ξανάρθουν. Τους θύμιζε το όνομα του και τους προέτρεπε να τον ζητήσουν προσωπικά αν ξαναέκλειναν τραπέζι. Γρήγορα έγινε ο σερβιτόρος με τις περισσότερες κρατήσεις για το πόστο του.

Η ουσία του πράγματος

Εστιάζοντας την προσπάθεια μας στο να δημιουργήσουμε εξαιρετικές πρώτες εντυπώσεις, μπορούμε όχι μόνο να εντυπωσιάσουμε τους επισκέπτες μας την πρώτη φορά, αλλά να οικοδομήσουμε μόνιμες σχέσεις, οι οποίες τελικά γίνονται η βάση για την ανάπτυξη και για την ευημερία της επιχείρησης.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous Article22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη
Next Article Τι είναι το Soft opening ενός εστιατορίου;
Greg Michopoulos
  • Facebook

Ο Γρηγόρης Μιχόπουλος είναι Restaurant Consultant με τουριστικές σπουδές στην Ελλάδα και ΜΒΑ από το Schiller International University της Florida. Μοιράζει τον χρόνο του ανάμεσα στις Η.Π.Α. και στην Ελλάδα κάνοντας consulting σε αυτόνομα εστιατόρια και αλυσίδες γρήγορης εστίασης. Βρίσκεται κάτι λιγότερο από 20 χρόνια στον χώρο των τροφίμων και ποτών και του αρέσει να δημιουργεί περιεχόμενο που αφορά τις τάσεις που θα διαμορφωθούν στο άμεσο μέλλον στην εστίαση.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.