• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να προσλάβετε τον τέλειο Barista
barista-on-job

Πως να προσλάβετε τον τέλειο Barista

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΚΑΦΕ

Η πρόσληψη του τέλειου barista είναι σαν να κυνηγάς το τέλειο σουτ στο ποδόσφαιρο: δύσκολο, αλλά αξίζει τον κόπο να προσπαθήσετε. Πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να θεωρούν ότι το να είναι barista αποτελεί μια εργασία μερικής απασχόλησης για φοιτητές – γεγονός που καθιστά την εξεύρεση των κατάλληλων ανθρώπων για ένα ποιοτικό κατάστημα μια πραγματική πρόκληση.

Ειδικά αν το κατάστημά σας είναι σε μια μικρότερη πόλη, όπου το φάσμα των ανθρώπων που θα αναζητήσετε είναι ιδιαίτερα στενό.

Γνωρίζουμε ότι, ως ιδιοκτήτες καφέ, έχετε περισσότερα πράγματα να ανησυχείτε από το να θέλετε να αποφύγετε εσφαλμένες προσλήψεις. Δημιουργήσαμε λοιπόν πέντε συμβουλές που θα κάνουν την επόμενη προσπάθεια στρατολόγησης προσωπικού πολύ πιο εύκολη.

1. Ξέρετε τι ακριβώς ψάχνετε;

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει σαφώς τι θέλετε από το νέο barista σας. Βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει και σκεφτείτε τι σας ενόχλησε περισσότερο σε προηγούμενους υπαλλήλους, καθώς και τι επιθυμείτε από τον καινούργιο. Δείτε στο διαδίκτυο τα job description που αναρτούν στις αγγελίες τους οι αλυσίδες του καφέ.

Επίσης σκεφτείτε αν χρειάζεστε κάποιον να εργάζεται μόνο στον καφέ ή να είναι στην προετοιμασία κάποιων snacks; Mήπως θέλετε να είστε αρκετά ευέλικτοι ώστε να μπορούν να μεταβαίνουν όπου χρειάζονται; Πόσες ώρες χρειάζεστε τον υπάλληλο; Θα έχει ρεπό και πόσα; Ποιο επίπεδο εμπειρίας είναι ιδανικό; Τι είδους στάση πρέπει να έχει στο μαγαζί σας;

Και ανεξάρτητα από τη συγκεκριμένη θέση, πρέπει επίσης να αναζητήσετε τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Συμπεριφορά
  • Ευελιξία
  • Σχετικές δεξιότητες
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες

Γιατί αυτό το βήμα είναι τόσο σημαντικό; Επειδή εάν ξέρετε τι ψάχνετε, μπορείτε εύκολα να εξαλείψετε τους αιτούντες που δεν ταιριάζουν με αυτήν την περιγραφή. Οι υπάλληλοι θα εκτιμήσουν οτι εξ’ αρχής τους λέτε όλα όσα θέλετε από αυτούς, γιατί δείχνει οργανωμένο μαγαζί. Φτιάχνοντας την αγγελία σύμφωνα με αυτά τα πρότυπα, θα αποθαρρύνετε κάποιους που δεν έχουν τα χαρακτηριστικά και θα γλυτώσετε από ώρες συνεντεύξεων.

2. Κάντε τις σωστές ερωτήσεις

Δεν μπορείτε να μπείτε σε μια συνέντευξη χωρίς να έχετε προετοιμαστεί. Πριν ξεκινήσετε, γράψτε μια σειρά από ερωτήσεις για να ρωτήσετε τον κάθε υποψήφιο. Βεβαιωθείτε ότι αυτές θα αναδείξουν πραγματικά τις δεξιότητες και τα γνωρίσματα που απαριθμήσατε στο πρώτο βήμα.

Μη ρωτάτε κλειστού τύπου ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν με ένα ναι ή ένα όχι. Η χρήση ανοικτών ερωτήσεων δίνει στον αιτούντα την ευκαιρία να σας ενημερώσει για τις δεξιότητες και τις εμπειρίες του με τρόπο που να δείξει και την προσωπικότητά του. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να αξιολογήσετε αν θα ταιριάζει ή όχι με την ομάδα σας.

Και ενώ ο υποψήφιος απαντά, δώστε προσοχή στις λεπτομέρειες. Δεν είναι μόνο αυτά που λένε αλλά και πώς το λένε. Μάθετε να βλέπετε πέρα ​​από τον μονόλογο, το πως κάθονται, πως κινούνται, πως είναι ντυμένοι και όλα αυτά που αποτυπώνουν τον χαρακτήρα του ανθρώπου που έχετε απέναντι σας.

3. Κάντε συνέντευξη τύπου panel

Πάρτε μαζί σας στη συνέντευξη κάποιους από τους παλιούς υπαλλήλους. Βάλτε τους κι αυτούς στο παιχνίδι. Οι διαφορετικοί άνθρωποι αλληλεπιδρούν διαφορετικά, οπότε η ομάδα σας ενδέχεται να μην έχει τις ίδιες εντυπώσεις με εσάς. Αλλά όλοι στο κατάστημα θα πρέπει να συνεργαστούν με όποιον προσλάβετε. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αποφύγετε κάποιες δυνητικά ενοχλητικές καταστάσεις απλά αφήνοντας το υπόλοιπο προσωπικό σας να συναντηθεί και να συνομιλήσει με τους αιτούντες.

4. Συνέχεια με τους προηγούμενους εργοδότες

Μια καλή τακτική είναι να επικοινωνήσετε με προηγούμενους εργοδότες. Μπορεί να μάθετε κάποια πράγματα. Πολλές φορές έχουμε μάθει τρελά πράγματα για κάποιον από προηγούμενο εργοδότη αλλά αφού την είχαμε πατήσει πρώτα εμείς.

Όταν απευθύνεστε στους προηγούμενους εργοδότες, βεβαιωθείτε ότι έχετε υποβάλει τα εξής ερωτήματα:

  • Ποια ήταν η θέση, ο ρόλος τους και οι ημερομηνίες απασχόλησής τους;
  • Ήταν τυπικοί στο ωράριο τους;
  • Ποια ήταν τα πλεονεκτήματά τους;

Μόλις έχετε κάποιους υποψηφίους που νομίζετε ότι μπορεί να ταιριάζουν, καλέστε τους προηγούμενους εργοδότες τους.

5. Μην φοβάστε να περιμένετε

Μην αφήσετε η πίεση του χρόνου να σας οδηγήσει σε λάθη. Οσο κι αν είναι πιεστικό να καλύψετε τη θέση, φτιάξτε μια shortlist από υποψηφίους και δώστε τους ένα δεύτερο ραντεβού για να σιγουρευτείτε. Έχοντας επικοινωνήσει με τους προηγούμενους εργοδότες, μπορεί να κάνετε κάποιες πιο στοχευμένες ερωτήσεις που να τους αναγκάσουν να σας πουν την εκδοχή τους ή να φανεί η ειλικρίνεια τους.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΣυμβουλές για νέους Barista
Next Article Τι είναι αυτά τα bitters;
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Vassilios Canellos

Αποτελεσματική εκπαίδευση των νεαρών

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vera Tsolaridou

5 αποδοτικοί τρόποι διατήρησης των υπαλλήλων

By Paraskevi Labropoulou

Δίνουμε προτεραιότητα στο αίσθημα ασφάλειας του προσωπικού μας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.