• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να πετύχετε καλύτερες πωλήσεις κρασιού στο εστιατόριο
people-hands-getting-bottle-red-wine

Πως να πετύχετε καλύτερες πωλήσεις κρασιού στο εστιατόριο

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ

Για ένα ξενοδοχειακό τμήμα F&B, όπως θεματικά εστιατόρια all inclusive ή a la carte εστιατόρια, η πώληση του κρασιού είναι ένα κρίσιμο κομμάτι της καθημερινής λειτουργίας. Η προσπάθεια να παράσχετε στην ομάδα σας όλα εκείνα τα εφόδια για να αναγνωρίσει και να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες να πουλήσει περισσότερο, μπορεί να αυξήσει σημαντικά το εισόδημά σας στο τέλος του μήνα.

Πως μπορείτε να δώσετε μια ώθηση στην ομάδα του service να βγει μπροστά και να αρχίσει να αυξάνει τα έσοδα που προέρχονται από το κρασί; Παρακάτω θα δούμε κάποιους τρόπους.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Η ικανότητα που χτίζεται μέσω της γνώσης που παρέχετε στους ανθρώπους σας, είναι ένα κρίσιμο σημείο που βοηθά την ομάδα να ξεπεράσει τους φόβους και τις αναστολές ώστε να πιστέψει στις δυνάμεις της και να κάνει πωλήσεις . Ενθαρρύνετε τους σερβιτόρους και τους προϊσταμένους να αποστηθίσουν ολόκληρη τη λίστα σας. Η γνώση του μενού είναι απαραίτητη για κάθε εμπλεκόμενο άτομο του εστιατορίου. Κάποιος μπορεί να πουλήσει μόνο αν κατανοήσει τουλάχιστον τις βασικές διαφορές μεταξύ κρασιών, οινοπνευματωδών ποτών και κοκτέιλ.

ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ
Η πρώτη εντύπωση των πελατών σας θα πρέπει να δημιουργείται μόλις μπαίνουν στο εστιατόριο. Ο χαιρετισμός πρέπει να είναι ειλικρινής και ζεστός, διότι αυτό θα κάνει τη διαφορά. Απευθύνοντας μερικές ερωτήσεις όπως “πώς ήταν η μέρα σας μέχρι τώρα”, ενώ τους δείχνετε το τραπέζι τους, θα σπάσουν τον πάγο και θα μπορούσαν να σας δώσουν την ευκαιρία να προτείνετε ένα απεριτίφ ή ένα ποτήρι σαμπάνιας για να ξεκινήσουν.

Η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ
Αφήστε τους ανθρώπους να δουν το μενού, να τους φέρετε λίγο νερό στο τραπέζι, ένα ορεκτικό καλωσορίσματος ή ψωμί με βούτυρο πριν ξεκινήσετε να ρωτάτε αν είναι έτοιμοι να παραγγείλουν. Οι πελάτες χρειάζονται χρόνο για να ελέγξουν το μενού με το δικό τους ρυθμό και όχι με τον δικό σας, να δουν πιθανώς τις τιμές γενικά ή να ελέγξουν τις προσφορές. Οι πελάτες θα μπορέσουν να εμπιστευτούν τις συστάσεις του σερβιτόρου σας όταν δεν αισθάνονται πιεσμένοι, όταν αισθάνονται ότι είστε γνήσιοι απένατι τους και όχι όταν απλά προσπαθείτε να τους πουλήσετε ένα ακριβό κρασί.

ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ
Ο σερβιτόρος τις περισσότερες φορές θα προσπαθήσουν να προτείνουν ένα κρασί στον πελάτη. Αν έχει προηγηθεί το θερμό καλωσόρισμα, το ευχάριστο και ειλικρινές χαμόγελο, το σπάσιμο του πάγου, είναι πολύ πιθανό να αφήσει το σερβιτόρο ο πελάτης να προτείνει γιατί έτσι θα αποφύγει την πιθανότητα μιας λανθασμένης επιλογής αλλά και γιατί θέλει να πάρει την άποψη του ανθρώπου που τον έκανε να νιώσει ζεστασιά και εγκαρδιότητα.

Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ
Μια καλή στιγμή για να ρωτήσετε τους καλεσμένους σας αν θα ήθελαν άλλο ένα μπουκάλι, είναι ακριβώς πριν τελειώσει το μπουκάλι. Μην τους αφήνετε να παραγγέλνουν μόνοι τους. Διακόψτε τους διακριτικά, ζητώντας τους εάν επιθυμούν να συνεχίσουν με το ίδιο. Θα αυξήσετε τον αριθμό των πελατών που παραγγέλνουν ένα δεύτερο μπουκάλι, αν τους το ρωτήσετε πριν το κάνουν αυτοί, γιατί τις περισσότερες φορές δεν θα το κάνουν.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΙ
Εκτός από τις προτάσεις συνδυασμού πιάτων, ο σημερινός πελάτης θέλει πληροφορίες. Δεν βλέπουν τον σερβιτόρο ως κουβαλητή αλλά ως σύμβουλο. Θέλουν να έχουν μια ξεχωριστή στιγμή και είναι έτοιμοι να πληρώσουν γι ‘αυτό και περιμένουν την τέλεια πληροφόρηση. Σε κάθε περίπτωση,στις μέρες μας, ο καθένας έχει πρόσβαση σε όλα, από το τηλέφωνό τους, αλλά θέλουν να το γνωρίζουν από εσάς. Τουλάχιστον μπορείτε να τους δώσετε πληροφορίες σχετικά με τη χώρα, την περιοχή του τρύγου, τη χρονιά και το οινοποιείο. Ζητήστε από τον προμηθευτή σας μερικές πιο λεπτομερείς πληροφορίες για να δώσετε μια άλλη διεπαφή στην όλη τη διαδικασία.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Next Article Η κουλτούρα της ενσυναίσθησης στον εργασιακό χώρο
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Food & Beverage Marketing Team

Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης

By Food & Beverage Marketing Team

Ασύρτικο – Χαρακτηριστικά της ποικιλίας

By Food & Beverage Marketing Team

Gewürztraminer – Χαρακτηριστικά της ποικιλίας

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Vassilios Canellos

Καταστροφικοί συνδυασμοί κρασιού και φαγητού

By Vassilios Canellos

Σαμπάνια, ένα ποτό συνώνυμο του κύρους και της γιορτής

By Vassilios Canellos

Τι είναι το Soft opening ενός εστιατορίου;

By Hellenic Hotels Team

Ναυάγιο Περιστέρας – Το πρώτο υποθαλάσσιο μουσείο

By Hellenic Hotels Team

Το παλαιότερο κρασί στην Ευρώπη ανακαλύφθηκε στην Ελλάδα

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.