• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να μην οργανώσετε τη λίστα των κρασιών σας
wine-list-dos-and-donts

Πως να μην οργανώσετε τη λίστα των κρασιών σας

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Bρίσκεστε σε μια νέα δουλειά και δημιουργείτε μια νέα λίστα κρασιών, αναθεωρώντας την υπάρχουσα λίστα ή απλά κοιτάζοντας τρόπους για να βελτιώσετε αυτήν που έχετε μπροστά σας.Τι πρέπει να κάνετε;

Θέστε τους στόχους σας

Πριν ξεκινήσετε, πρέπει να καταλάβετε τι περιμένετε από τη λίστα των κρασιών. Δεν είναι πάντα σωστό να το δείτε από την άποψη του πελάτη, αλλά το πιο σημαντικό είναι να το δείτε από την πλευρά του εστιατορίου. Τι θέλετε λοιπόν να κάνετε; Θέλετε να φτιάξετε μια λίστα συγκεκριμένη για ένα θεματικό εστιατόριο; Θέλετε να κάνετε μια εξεζητημένη για ιδιαίτερα γούστα και πορτοφόλια ή μια προσιτή για όλους. Όταν αποφασίσετε τι θέλετε να κάνετε έχετε καλύψει τη μισή διαδρομή.

Αποφυγή λαθών

Αν και μου αρέσει να μιλάω πάντα καταφατικά, θα αποφύγω να το κάνω μέσα σε αυτό το άρθρο γιατί δεν θέλω να το περιορίσω. Είναι τεράστιες οι δυνατότητες και οι παραλλαγές που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς, γι αυτό θα αρκεστώ σε κάποια πράγματα προς αποφυγή. Αυτά που θεωρώ εκ προοιμίου οτι πρέπει να τα παρακάμψετε.

1. Μην οργανώνετε τη λίστα σας με βάση την τιμή.

Δεν πρέπει να ταξινομήσετε τα κρασιά σας με βάση την τιμή. Γιατί; Επειδή οι πελάτες θα ξεκινήσουν από την κορυφή και θα κατεβούν για να φτάσουν στην τιμή που αισθάνονται άνετα ώστε να παραγγείλουν το κρασί σύμφωνα με αυτόν τον παράγοντα. Αν οι πελάτες σας δεν γνωρίζουν πολλά για το κρασί ή και καθόλου, ψυχολογικά θα πράξουν αυτό. Θα παραγγέλνουν το δεύτερο φτηνότερο κρασί (για το ξεκάρφωμα) όλη την ώρα. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο στο 90% των περιπτώσεων.

Ο καλύτερος τρόπος είναι να οργανωθεί η κάρτα από το χρώμα αρχικά και από εκεί και μετά μπορείτε ανά χρώμα να τα ταξινομείτε ποικιλιακά, γεωγραφικά, γευστικά κλπ

2. Μην την στήσετε χωρίς τη συνδρομή της κουζίνας

Το νούμερο ένα πράγμα που θα θέσει το εστιατόριό σας εκτός του ανταγωνισμού, είναι η δυνατότητα να κάνετε συνδυασμούς. Οι πελάτες σας θα το αγαπήσουν. Καθίστε και μιλήστε με τον Σεφ σας. Κάνετε μια μακρά συζήτηση για τη γεύση των πιάτων του. Ρωτήστε τον για τη γνώμη του. Μιλήστε και με έναν Sommelier. Κάνετε ένα σχέδιο και σημειώστε όλες τις πιθανές αντιστοιχίσεις κάθε οίνου. Προσπαθήστε να έχετε εναλλακτικές επιλογές για κάθε περίπτωση, έτσι ώστε να έχετε πάντα τη δυνατότητα να προτείνετε δύο κρασιά. Ένα προσιτό και το ακριβό, έτσι ώστε να ρίξετε την μπάλα στον πελάτη για να επιλέξει. Αυτό θα πουλήσει περισσότερο κρασί και θα προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία για τον πελάτη αλλά και για τον σερβιτόρο.

3. Μην βάλετε ξερά ονόματα και τιμές

Εκτός από τις προτάσεις συνδυασμού τροφίμων και ποτών, ο σημερινός πελάτης θέλει πληροφορίες. Δεν βλέπει τον σερβιτόρο ως μεταφορέα πιάτων αλλά και ως σύμβουλο. Θέλουν να έχουν μια ξεχωριστή στιγμή, είναι έτοιμοι να πληρώσουν γι ‘αυτή και περιμένουν την τέλεια πληροφόρηση. Σε κάθε περίπτωση, έχουν πρόσβαση σε όλα όσα θελήσουν από το τηλέφωνό τους και το διαδίκτυο, αλλά θέλουν να το γνωρίζουν από εσάς. Τουλάχιστον μπορείτε να τους δώσετε πληροφορίες σχετικά με τη χώρα, την περιοχή, την υποπεριοχή και την ονομασία. Ζητήστε από τον διανομέα σας μερικές πιο λεπτομερείς πληροφορίες για να δώσετε μια επιπλέον χροιά στην όλη τη διαδικασία.

Όλες αυτές οι αποφυγές βοηθούν τους καλεσμένους σας να αποφασίσουν, βοηθά εσάς να αυξήσετε τις γνώσεις σας και να βελτιώσετε και την εκπαίδευση του προσωπικού σας.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΝα εκπαιδεύει κανείς το προσωπικό του ή όχι
Next Article Συμβουλές για νέους Barista
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Food & Beverage Marketing Team

Ασύρτικο – Χαρακτηριστικά της ποικιλίας

By Food & Beverage Marketing Team

Gewürztraminer – Χαρακτηριστικά της ποικιλίας

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

By Sofia Banagi

Η σημασία του Business Coaching στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας

By Sofia Banagi

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το personal Branding;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.