• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πώς να μειώσετε τα έξοδα στο εστιατόριο σας
meiosi-eksodon-sto-estiatorio

Πώς να μειώσετε τα έξοδα στο εστιατόριο σας

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τα εστιατόρια είναι ιδιαίτερα δαπανηρές επιχειρήσεις και μερικά από τα κυριότερα έξοδα τους προορίζονται για την πληρωμή γενικών δαπανών. Παρακολουθώντας και αναζητώντας ευκαιρίες εξοικονόμησης κόστους στο ενοίκιο, τη διαφήμιση, τον εξοπλισμό και τους λογαριασμούς κοινής ωφέλειας, μπορείτε να μειώσετε τα έξοδα και να αυξήσετε τα κέρδη στο εστιατόριό σας.

Τι είναι το γενικό κόστος;

Το γενικό κόστος αναφέρεται σε πάγια έξοδα που συνοδεύουν τη λειτουργία μιας επιχείρησης, όπως ενοίκιο, λογαριασμούς κοινής ωφέλειας, διαφήμιση, φόρους κλπ. Είναι σημαντικό να σημειωθεί, ωστόσο, ότι τα γενικά έξοδα ισχύουν για ενέργειες που δεν σχετίζονται άμεσα με την παραγωγή αγαθών, επομένως το κόστος των αναλωσίμων και των πρώτων υλών δεν συνυπολογίζεται στα γενικά έξοδα.

Πώς να υπολογίσετε τα γενικά έξοδα

Συνήθως, τα γενικά έξοδα υπολογίζονται σε μηνιαία βάση, αν και μπορείτε επίσης να τα υπολογίσετε ανά ημέρα, εβδομάδα ή ανά έτος. Μόλις έχετε τα γενικά έξοδά σας, μπορείτε να κάνετε συγκρίσεις και να κάνετε ενέργειες για να μειώσετε αυτόν τον αριθμό και να εξοικονομήσετε χρήματα.

1. Δημιουργήστε μια λίστα των εξόδων σας

Για να υπολογίσετε τα γενικά έξοδά σας για διάστημα ενός μήνα, πρέπει πρώτα να καταρτίσετε μια ολοκληρωμένη λίστα των εξόδων σας. Αυτή η λίστα πρέπει να χωριστεί σε κατηγορίες που περιλαμβάνουν πράγματα όπως ενοίκιο, φόρους, μισθούς, υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, εξοπλισμό, συντήρηση και διαφήμιση. Στη συνέχεια, προσθέστε διάφορα άλλα έξοδα για τη δική σας περίσταση για να βρείτε τα γενικά έξοδά σας για το μήνα. Για περισσότερες διευκρινίσεις, δείτε το παρακάτω παράδειγμα:

◉ Ενοίκιο: 2.000 €

◉ Φόροι: 1.000 €

◉ Μισθοί: 4.000 €

◉ Εξοπλισμός: 1.500 €

◉ Επισκευές και συντήρηση: 500 €

◉ Διαφήμιση και μάρκετινγκ: 250 €

Σύνολο 9.250 €

2. Προσδιορίστε την αποδοτικότητα του εστιατορίου σας

Μόλις βρείτε τα γενικά έξοδά σας για οποιονδήποτε μήνα, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να μάθετε για την κερδοφορία του εστιατορίου σας. Μια χρήσιμη μέτρηση είναι το κόστος ως ποσοστό των πωλήσεών σας. Για να υπολογίσετε το γενικό ποσοστό για το εστιατόριό σας, χρησιμοποιήστε τον ακόλουθο τύπο:

Γενικά έξοδα / Συνολικές μηνιαίες πωλήσεις x 100 = Γενικά έξοδα ως ποσοστό επί των πωλήσεων

Εάν το ποσοστό είναι χαμηλότερο από 35%, αυτό είναι ένδειξη ότι το εστιατόριό σας λειτουργεί αποτελεσματικά, αλλά εάν είναι πάνω από 35%, θα πρέπει να ρίξετε μια προσεκτική ματιά στα έξοδά σας και να εξετάσετε τρόπους μείωσης του κόστους.

Ανεξάρτητα από την κερδοφορία του εστιατορίου σας, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τακτικά τα γενικά έξοδά σας. Πολλά έξοδα, όπως ενοίκιο και μισθοί, είναι σταθερά και δεν θα κυμαίνονται πολύ με την πάροδο του χρόνου, αλλά ορισμένα κόστη, όπως λογαριασμοί ΔΕΚΟ, επισκευές και διαφήμιση, μπορούν να αλλάξουν σημαντικά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η παρακολούθηση των γενικών εξόδων του εστιατορίου σας κάθε μήνα μπορεί να σας δώσει μια καλύτερη εικόνα του πώς λειτουργεί η επιχείρησή σας.

Πώς να μειώσετε το ενοίκιο

Το ενοίκιο είναι ένα από τα μεγαλύτερα μηνιαία έξοδα για εστιατόρια. Μπορεί να είναι δύσκολο να υπάρξουν σημαντικές μειώσεις στα έξοδα ενοικίου, αλλά υπάρχουν κάποιοι τρόποι

1. Επαναδιαπραγματευτείτε τη μίσθωση

Μιλήστε με τον ιδιοκτήτη σας σχετικά με τη διαπραγμάτευση της σύμβασης μίσθωσης εστιατορίου. Η επιχείρησή σας είναι μια σταθερή ροή εσόδων για τον ιδιοκτήτη, οπότε μπορεί να είναι σε θέση να κάνει μια συμφωνία μαζί σας, ειδικά εάν είστε τακτικός στις πληρωμές σας, διότι δεν θα θέλει να βρεθεί με έναν άδειο χώρο που δεν ξέρει πότε θα τον ξανανοικιάσει.

2. Δώστε leasing τον χώρο της κουζίνας σας

Η μίσθωση του χώρου της κουζίνας γίνεται μια δημοφιλής επιλογή στις μέρες μας. Μπορείτε να νοικιάσετε το χώρο σας σε pop-up restaurants. Αυτά είναι εταιρείες που στήνονται προσωρινά σε εγκαίνια, γκαλερί, αποθήκες, ακόμη και ιδιωτικές κατοικίες. Αυτά τα εστιατόρια χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθηθούν, και πολλοί σεφ χρησιμοποιούν τα pop-up restaurants για να φανούν στο κοινό, να βρουν πιθανούς επενδυτές και να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για το άνοιγμα μιας επιχείρησης πλήρους απασχόλησης με αυτούς στο τιμόνι. Επειδή τα pop-up εστιατόρια λειτουργούν συνήθως χωρίς εγκατάσταση, πολλές φορές πρέπει να δανειστούν χώρο κουζίνας από άλλο εστιατόριο ή να λειτουργήσουν για λίγες ώρες κάπου για να προετοιμάσουν το φαγητό τους.

Μπορείτε επίσης να εξυπηρετήσετε μέσα στην κουζίνα του εστιατορίου σας, μικρά catering χωρίς εγκατάσταση, ανεξάρτητους chefs που μαγειρεύουν για ιδιωτικά events.

Ιδέες διαφήμισης και μάρκετινγκ χαμηλού προϋπολογισμού

Η επένδυση σε διαφημιστικές λύσεις και το δωρεάν μάρκετινγκ μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις των εστιατορίων και να σας βοηθήσει να αντισταθμίσετε τα γενικά έξοδα.

Δωρεάν ιδέες για μείωση εξόδων μάρκετινγκ

Υπάρχουν πολλοί δωρεάν τρόποι για το μάρκετινγκ του εστιατορίου σας, οι οποίοι μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα, ενώ αλληλεπιδράτε με την τοπική σας κοινότητα.

◉ Δημιουργήστε Happy Hour

◉ Δώστε εκπτώσεις σε εταιρείες μέσω κουπονιών για το προσωπικό

◉ Ξεκινήστε ένα blog για την επιχείρησή σας

◉ Καταχωρήστε το εστιατόριό σας στο Google My Business

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ πολυμέσων για την προσέγγιση ενός ευρύτερου κοινού. Με ιστότοπους όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram, μπορείτε να δημοσιεύσετε εικόνες και βίντεο από το νόστιμο φαγητό σας για να προσελκύσετε άτομα στο εστιατόριό σας.

Επιπλέον, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν να ενημερώνετε τους πελάτες για νέα στοιχεία μενού, καθημερινές προσφορές και επερχόμενες εκδηλώσεις στο εστιατόριό σας. Όταν αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας και απαντάτε στις ερωτήσεις τους, επικοινωνείτε με όλους τους οπαδούς και τις συνδέσεις τους, ενδεχομένως να δημιουργήσετε νέα επιχείρηση.

Διαδικτυακές κριτικές

Ιστότοποι όπως το Yelp, και το TripAdvisor μπορεί να έχουν σημαντική επίδραση στην επιχείρησή σας και να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες για να αντισταθμίσετε τα γενικά έξοδά σας. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν διαδικτυακές κριτικές για να τους βοηθήσουν να λάβουν αποφάσεις, πράγμα που σημαίνει ότι η λήψη περισσότερων κριτικών στη σελίδα του ιστότοπού σας μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες προβολές για την επιχείρησή σας. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που πρέπει να θυμάστε για την αλληλεπίδραση με κριτικές:

Αντιδράστε σωστά σε αρνητικές κριτικές. Μεταξύ των θετικών κριτικών, σίγουρα θα υπάρχουν και μερικές αρνητικές κριτικές. Είναι σημαντικό να αντιμετωπίζετε αρνητικές κριτικές με ειλικρίνεια, χιούμορ, συγκαταβατικότητα και ευγένεια. Μην διαγράφετε ποτέ αρνητικές κριτικές και μην προσπαθείτε να αναγκάσετε τους χρήστες να σας δώσουν μια πιο ευνοϊκή κριτική, καθώς αυτό είναι πιθανότερο να έχει κακό αποτέλεσμα.

Αφήστε τις κριτικές να έρθουν από μόνες τους και επιδιώξτε από το service και το φαγητό σας να μιλήσουν από μόνα τους. Το να ζητάτε καλές κριτικές μπορεί να φαίνεται απελπισμένο και μπορεί να κάνει τους πελάτες να μην εμπιστεύονται τις αξιολογήσεις σας στο διαδίκτυο.

Πώς να μειώσετε τους λογαριασμούς σας

➡️ Η χρήση συσκευών ενεργειακής κλάσης Α, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος εξοικονόμησης ενέργειας, αλλά υπάρχουν και μερικά άλλα βήματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε ακόμη περισσότερο τον λογαριασμό σας.

➡️ Αποψύξτε κατεψυγμένα τρόφιμα στο ψυγείο αντί να τα βάζετε κάτω από νερό. Εκτός του οτι δεν είναι σωστό από υγειονομικής πλευράς, είναι μια απίστευτα μεγάλη σπατάλη νερού.

➡️ Απενεργοποιήστε τα φώτα σε περιοχές που δεν χρησιμοποιούνται. Επιπλέον, μπορείτε να μειώσετε περαιτέρω τον λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας ενεργειακά αποδοτικό φωτισμό, όπως λαμπτήρες LED.

➡️ Αγοράστε εξοπλισμό όπως βαλβίδες ψεκασμού βρύσης που μειώνουν την ποσότητα νερού που χρησιμοποιείτε στο σταθμό πλυντηρίου πιάτων αλλά και στη λάντζα.

➡️ Μην στοκάρετε πολλά εμπορεύματα στα ψυγεία σας. Αυτές οι συσκευές λειτουργούν με κυκλοφορία ψυχρού αέρα και εάν το ψυγείο είναι πολύ γεμάτο, ο αέρας δεν μπορεί να κυκλοφορήσει. Αυτό αναγκάζει το μηχάνημα να εργαστεί σκληρότερα για να διατηρήσει τη δροσερή θερμοκρασία και σας κοστίζει περισσότερα χρήματα.

➡️ Βάλτε το πλυντήριο πιάτων να δουλέψει μόλις γεμίσει αντί να κάνετε αρκετά μικρότερα πλυντήρια όλη την ημέρα.

➡️ Απενεργοποιήστε το πλυντήριο πιάτων τη νύχτα. Πολλά πλυντήρια πιάτων υψηλής θερμοκρασίας διαθέτουν δεξαμενή νερού με ενσωματωμένα θερμαντικά στοιχεία που διατηρούν το νερό ζεστό ανά πάσα στιγμή με αποτέλεσμα να είναι σαν να έχετε έναν θερμοσίφωνα ανοιχτό όλη την ημέρα.

Τα γενικά έξοδα μπορούν να εξανεμίσουν ένα σημαντικό ποσό των κερδών σας κάθε μήνα, αλλά η διαχείριση των εξόδων σας είναι δυνατή και μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τα κέρδη σας.

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε για να μειώσετε τα γενικά έξοδά σας είναι να παρακολουθείτε με συνέπεια τις δαπάνες σας, παρακολουθώντας παράλληλα τις όποιες ευκαιρίες εξοικονόμησης κόστους.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΆλλαξε τις πεποιθήσεις σου αν επιθυμείς να δημιουργήσεις μια νέα πραγματικότητα
Next Article 3 μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;

By Vassilios Canellos

Food & Beverage Management σπουδές

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Vassilios Canellos

Ποιες τάσεις διαμορφώνονται στον κλάδο της φιλοξενίας;

By Vassilios Canellos

Αποτελεσματική εκπαίδευση των νεαρών

By Hellenic Hotels Team

Απλοί τρόποι οργάνωσης της της κουζίνας

By Vassilios Canellos

Τι είναι το key performance indicator (KPI);

By Vassilios Canellos

Πως ξεχωρίζει ο καλός σερβιτόρος από τη μάζα;

By John Protopapadakis

22 πρακτικές μάρκετινγκ για εστιατόρια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.