• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να γίνεις από εργοδότης ένα ελκυστικό brand για εργασία
pos-na-gineis-elkystiko-brand-gia-ergasia

Πως να γίνεις από εργοδότης ένα ελκυστικό brand για εργασία

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Το να ξεχωρίσεις από το πλήθος ως εταιρεία, αποδεικνύεται ιδιαίτερα δύσκολο. Ενώ μερικές από αυτές μπορεί να προσφέρουν υπέροχα ανοίγματα θέσεων, που να ενθαρρύνουν ταυτόχρονα με τις καλές συνθήκες, τη μάθηση και την ανάπτυξη, εάν δεν έχουν δημιουργήσει μια ισχυρή εταιρική επωνυμία, ενδέχεται να μείνουν στα αζήτητα.

Επειδή επίσης σε αυτόν τον δικτυακό τόπο μιλάμε κυρίως για τον κλάδο του Τουρισμού και της εστίασης, θα πρέπει να συνυπολογίσουμε οτι στις Ξενοδοχειακές εταιρείες, σημαντικό ρόλο παίζει και η τοποθεσία. Κάποιοι προορισμοί μπορεί να μην είναι ελκυστικοί για το υποψήφιο προσωπικό, παρόλο που μπορεί να προσφέρουν σνταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Η δημιουργία μιας ελκυστικής εταιρικής επωνυμίας δεν αφορά μόνο την προσέλκυση μερικών ατόμων για τις τρέχουσες θέσεις εργασίας. Αντ ‘αυτού, είναι μια μακροπρόθεσμη προσπάθεια να τοποθετηθεί η εταιρεία ως Brand με τo οποίo οι υπάλληλοι να επιθυμούν να αλληλεπιδράσουν είτε γιατί έχει καταπληκτικές συνθήκες εργασίας, είτε γιατί σαν όνομα θα τους βοηθήσει στο χτίσιμο του βιογραφικού τους.

Ακολουθούν κάποιες πρακτικές ιδέες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν να δημιουργηθεί μια ελκυστική εταιρική επωνυμία που να σας βοηθήσει να προσελκύετε ευκολότερα, ταλέντα για διάφορες θέσεις.

1. Δημοσιοποιήστε τις αξίες και το όραμά της επιχείρησης

Μην περιμένετε μέχρι το στάδιο της συνέντευξης για να μιλήσετε για το τι αντιπροσωπεύει η εταιρεία. Αντ ‘αυτού, ανοίξτε τις γραμμές επικοινωνίας πολύ πριν από τη διαδικασία αίτησης και συνηθίστε να αποδεικνύετε αυτές τις αξίες σε καθημερινές ενέργειες που βγαίνουν προς το διαδίκτυο.

2. Αλληλεπιδράστε με πιθανούς υποψηφίους από νωρίς

Συμμετάσχετε σε πανεπιστημιακές εκδηλώσεις του κλάδου σας, σε κολλέγια, σε ΙΕΚ και γενικά όπου θα έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε τους μελλοντικούς υπαλλήλους. Προχωρήστε ένα βήμα περισσότερο, προσφέροντας ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης που μπορούν να τους βοηθήσουν να γίνουν καταρτισμένοι υπάλληλοι πέρα από τον θεσμό των πρακτικών εξασκήσεων που κατά περίπτωση επιβάλλονται επιβάλλονται από κάποια εκπαιδευτήρια.

3. Οι υπάλληλοί σας είναι Brand Ambassadors. Αξιοποιήστε το

Οι αξιολογήσεις υπαλλήλων αξίζουν περισσότερο από έναν βαρύ προϋπολογισμό μιας διαδικτυακής καμπάνιας, επειδή είναι αυθεντικές. Όταν κάποιος προτείνει μια εταιρεία σε έναν φίλο, έχει την ευθύνη της πρότασης του, άρα δεν μπορεί παρά να τον εμπιστευτεί κανείς.

4. Διοργανώστε εκδηλώσεις και σεμινάρια

Μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε σεμινάρια και ομιλίες που δεν απευθύνονται στο δικό σας προσωπικό. Οι εκδηλώσεις αυτές θα είναι δωρεάν και θα προσφέρουν γνώσεις με εξειδικευση σε διάφορους τομείς. Τέτοιες κινήσεις συνδυάζουν στόχους προσέλκυσης ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και στόχους μάρκετινγκ. Ως στόχοι ανθρωπίνου δυναμικού λογίζονται γιατί σε τέτοιες εκδηλώσεις θα βρεθούν άνθρωποι που έχουν ενδιαφέρον για τον τομέα τους και επιθυμούν να αποκτήσουν εφόδια, ενώ οι εταιρείες ταυτόχρονα αποκτούν πρόσβαση σε προσωπικά τους στοιχεία για πιθανό recruiting στο μέλλον. Ως στόχος μάρκετινγκ λογίζεται γιατί όλο αυτό αποτελεί μια προσφορά προς το σύνολο και η εταιρεία εμφανίζεται με θετικό τρόπο στα κοινωνικά δίκτυα.

5. Αν προσλαμβάνετε βάσει χαρακτήρα αποκτήστε χαρακτήρα πρώτα εσείς

Είναι πολλοί αξιολογητές που διατυμπανίζουν οτι αυτό που ψάχνουν είναι κυρίως καλούς χαρακτήρες κι όχι υψηλά προσόντα. Δεν είναι όμως δυνατόν να το δηλώνει αυτό μια εταιρεία που πρώτα από όλα η ίδια δεν έχει καλό όνομα έξω στην αγορά. Πρέπει να χτιστεί με κόπο μια σωστή εικόνα, να εξαλειφθούν σιγά σιγά οι κακές πρακτικές του παρελθόντος, να μηδενιστούν τα διαδικτυακά παράπονα των υπαλλήλων και να δημιουργηθεί μια νέα εταιρική οντότητα. Αλλωστε τι είναι μια εταιρική κουλτούρα, αν όχι το σύνολο της κάθε ατομικής κουλτούρας των υπαλλήλων και των στελεχών, που δημιουργείται πάνω στις αξίες του κάθε οργανισμού.

Μετρημένες οι εταιρείες που το έχουν πετύχει αυτό, κι ο καθένας από εμάς που διαβάζει αυτό το άρθρο σε οποιον τουριστικό προορισμό κι αν εργάζεται, σίγουρα θα του έρθει στο μυαλό μια τέτοια.

Το να χτίσει κανείς έναν μύθο γύρω από το όνομα μιας εταιρείας μπορεί να χρειάζεται πολύ λιγότερα χρήματα από αυτά που δαπανώνται κάθε χρόνο για διαφήμιση. Ενδιαφέρον χρειάζεται, νέες ιδέες και όρεξη για να κάνει τη διαφορά.

Photo by ansiia

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να χτίσεις μια αξιοζήλευτη εργασιακή κουλτούρα στην ομάδα σου
Next Article Μια από τις καλύτερες ιστορίες εξυπηρέτησης στον κλάδο της φιλοξενίας
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Angostura – Το ιδιότυπο branding που την ξεχώρισε

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Vassilios Canellos

Αποτελεσματική εκπαίδευση των νεαρών

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vassilios Canellos

Πως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.