Έχετε εξασφαλίσει την τέλεια τοποθεσία για το Cafe σας οπότε έχετε ένα πλεονέκτημα στο να σας δουν αφού είστε σε πέρασμα, επιλέξατε ποιοτικά προϊόντα που θα κρατήσουν τους πελάτες σας και ενδεχομένως κάποιοι θα σας τιμήσουν ξανά και ξανά.
Τώρα το θέμα είναι πως όλο αυτό θα το τρέξετε ομαλά και θα διατηρήσετε αυτή την καλή αρχή που κάνατε.
Πολλές φορές, μετά από μια καλή αρχή έρχεται η σταθεροποίηση. Αν όμως καταφέρετε να κάνετε μια μικρή και σταθερή άνοδο στο πέρασμα του χρόνου θα έχετε επιτύχει μαγικό αποτέλεσμα.
Η πραγματική πρόκληση είναι το πώς να λειτουργήσετε διαχρονικά μια επιτυχημένη καφετέρια.
Ας θέσουμε λοιπόν πρώτα ορισμένες παραμέτρους σχετικά με την επιτυχία. Η επιτυχία μπορεί να μετρηθεί με πολλούς τρόπους, αλλά το πιο συνηθισμένο κριτήριο για μια καφετέρια είναι εάν είναι κερδοφόρα ή όχι.
Γενικά, περισσότερα κέρδη ισοδυναμούν με μεγαλύτερη επιτυχία. Το κέρδος σε ένα Cafe είναι ένας σημαντικός παράγοντας, αλλά δεν πρέπει να είναι το μόνο κριτήριο για την επιτυχία. Για παράδειγμα, εάν το κατάστημά σας είναι κερδοφόρο αλλά είστε εκεί από το άνοιγμα έως το κλείσιμο καθημερινά καθίσταται δύσκολο να το ονομάσετε αυτό επιτυχία.
Το πραγματικό μέτρο επιτυχίας για τη λειτουργία ενός Cafe θα πρέπει να είναι ένας συνδυασμός του κέρδους που έχει, του δικού σας επιπέδου ευτυχίας που είστε ο ιδιοκτήτης του, και της ικανοποίησης που φέρνετε στους πελάτες σας.
Με αυτό κατά νου, ας δούμε τα τρία κορυφαία πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να εξασφαλίσετε ότι ο χώρος σας θα έχει απόλυτη επιτυχία.
Μισθώστε έναν καλό υπεύθυνο για το Cafe σας
Το όραμα για το πώς θα λειτουργήσει το καφέ σας ορίζεται από εσάς , αλλά τα καθημερινά λειτουργικά καθήκοντα θα πρέπει να μεταβιβαστούν σε έναν υπεύθυνο.
Θα ήταν υπέροχο να βρούμε κάποιον που ήδη ξέρει πώς να τρέχει επιτυχώς ένα καφέ, θα έχει και ανάλογο κόστος αν πάρετε έναν καταξιωμένο υπεύθυνο.
Αν ξεκινάτε τώρα, ίσως να μην έχετε τον απαιτούμενο προϋπολογισμό να προσλάβετε έναν υπεύθυνο πλήρους απασχόλησης, πράγμα που σημαίνει ότι τα καθήκοντα αυτά θα πέσουν στους ώμους σας.
Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεκαθαρίσετε με σαφήνεια πώς θέλετε να λειτουργεί το κατάστημά σας έτσι ώστε μια μέρα να μπορέσετε να εκπαιδεύσετε κάποιον άλλο να αναλάβει.
Είναι πολύ σωστό να επενδύσετε χρόνο στην εκπαίδευση του νέου σας υπευθύνου με τον σωστό τρόπο, καθώς αυτό θα είναι το άτομο που εκπαιδεύει το μελλοντικό προσωπικό για εσάς.
Η συνέπεια οδηγεί στην πιστότητα
Η συνέπεια είναι το κλειδί και το μυστικό για ορισμένες από τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις στον κόσμο. Οι πελάτες σας πρέπει να γνωρίζουν τι πρόκειται να πάρουν κάθε επόμενη φορά που έρχονται σε εσάς.
Έρευνες έχουν δείξει ότι εάν οι πελάτες σας έχουν έστω και έναν κακό καφέ το 50% θα αισθανθεί θυμωμένο, το 17% θα αισθανθεί λυπημένο για την αγορά του και το 6% θα αισθανθεί ότι καταστρέψατε τη μέρα του.
Γνωρίστε τους πελάτες σας και κάνετε το καλύτερο για να ικανοποιήσετε τις προσδοκίες τους κάθε φορά που επιλέγουν το καφέ σας για να πιουν το αγαπημένο τους ρόφημα.
Έχοντας ένα πρόγραμμα πιστότητας πελατών θα δώσετε κάτι παραπάνω σε αυτούς που έρχονται ξανά και ξανά. Είναι απαραίτητο να τους το αναγνωρίσετε.
Η ατμόσφαιρα, είτε προέρχεται από τον χώρο είτε από το προσωπικό και τη μουσική, πρέπει να είναι η ίδια. Πρέπει να ξέρει αυτό που θα δει ο πελάτης.
Επενδύστε σε ποιοτικό εξοπλισμό
Μην κάνετε τσιγκουνιές με τον εξοπλισμό. Η επιχείρησή σας πρέπει να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, επομένως η επένδυση στον κατάλληλο τύπο συσκευών και μηχανημάτων είναι κρίσιμης σημασίας.
Θα συνιστούσα να δημιουργήσετε από την αρχή, μια λίστα με όλα τα απαραίτητα που χρειάζεστε πριν ξεκινήσετε και να αφήσετε στον εαυτό σας αρκετό προϋπολογισμό για να επιλέξετε μοντέλα που θα είναι αποδοτικά και θα διαρκέσουν μακροπρόθεσμα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει:
- Μηχανές καφέ
- Μύλους
- Συστήματα φιλτραρίσματος νερού
- Παγομηχανές
- Φούρνους, εστίες και άλλες συσκευές
- Χώρους προετοιμασίας φαγητού, θερμοτράπεζες
- Τοστιέρα ή σχάρα, και πολλά άλλα.
Σίγουρα είναι πολλά ακόμα αυτά που μπορούν να επηρεάσουν τη λειτουργία ενός Cafe.
Σε γενικές γραμμές όμως, αν έχετε μια καλή τοποθεσία, δουλέψετε με τιμιότητα και σταθερότητα και πετύχετε να φτιάξετε μια καλή ομάδα, θα πάρετε ένα κομμάτι του κοινού το οποίο θα προσπαθήσετε να το κρατήσετε ώστε να σας διαφημίσει και σε άλλους. Θα δώσετε πλεονεκτήματα στους επαναλαμβανόμενους πελάτες σας και θα γίνουν ζωντανή διαφήμιση για εσάς.