Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να διευθύνεις ένα επιτυχημένο Cafe
Cafe

Πως να διευθύνεις ένα επιτυχημένο Cafe

Eva MakriBy Eva Makri ΚΑΦΕ 4 Mins Read

Έχετε εξασφαλίσει την τέλεια τοποθεσία για το Cafe σας οπότε έχετε ένα πλεονέκτημα στο να σας δουν αφού είστε σε πέρασμα, επιλέξατε ποιοτικά προϊόντα που θα κρατήσουν τους πελάτες σας και ενδεχομένως κάποιοι θα σας τιμήσουν ξανά και ξανά.

Τώρα το θέμα είναι πως όλο αυτό θα το τρέξετε ομαλά και θα διατηρήσετε αυτή την καλή αρχή που κάνατε.

Πολλές φορές, μετά από μια καλή αρχή έρχεται η σταθεροποίηση. Αν όμως καταφέρετε να κάνετε μια μικρή και σταθερή άνοδο στο πέρασμα του χρόνου θα έχετε επιτύχει μαγικό αποτέλεσμα.
Η πραγματική πρόκληση είναι το πώς να λειτουργήσετε διαχρονικά μια επιτυχημένη καφετέρια.

Ας θέσουμε λοιπόν πρώτα ορισμένες παραμέτρους σχετικά με την επιτυχία. Η επιτυχία μπορεί να μετρηθεί με πολλούς τρόπους, αλλά το πιο συνηθισμένο κριτήριο για μια καφετέρια είναι εάν είναι κερδοφόρα ή όχι.

Γενικά, περισσότερα κέρδη ισοδυναμούν με μεγαλύτερη επιτυχία. Το κέρδος σε ένα Cafe είναι ένας σημαντικός παράγοντας, αλλά δεν πρέπει να είναι το μόνο κριτήριο για την επιτυχία. Για παράδειγμα, εάν το κατάστημά σας είναι κερδοφόρο αλλά είστε εκεί από το άνοιγμα έως το κλείσιμο καθημερινά καθίσταται δύσκολο να το ονομάσετε αυτό επιτυχία.

Το πραγματικό μέτρο επιτυχίας για τη λειτουργία ενός Cafe θα πρέπει να είναι ένας συνδυασμός του κέρδους που έχει, του δικού σας επιπέδου ευτυχίας που είστε ο ιδιοκτήτης του, και της ικανοποίησης που φέρνετε στους πελάτες σας.

Με αυτό κατά νου, ας δούμε τα τρία κορυφαία πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να εξασφαλίσετε ότι ο χώρος σας θα έχει απόλυτη επιτυχία.

Μισθώστε έναν καλό υπεύθυνο για το Cafe σας

Το όραμα για το πώς θα λειτουργήσει το καφέ σας ορίζεται από εσάς , αλλά τα καθημερινά λειτουργικά καθήκοντα θα πρέπει να μεταβιβαστούν σε έναν υπεύθυνο.

Μπορεί να σας αρέσει:  Μονοποικιλιακός καφές μόδα ή φιλοσοφία;

Θα ήταν υπέροχο να βρούμε κάποιον που ήδη ξέρει πώς να τρέχει επιτυχώς ένα καφέ, θα έχει και ανάλογο κόστος αν πάρετε έναν καταξιωμένο υπεύθυνο.
Αν ξεκινάτε τώρα, ίσως να μην έχετε τον απαιτούμενο προϋπολογισμό να προσλάβετε έναν υπεύθυνο πλήρους απασχόλησης, πράγμα που σημαίνει ότι τα καθήκοντα αυτά θα πέσουν στους ώμους σας.

Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεκαθαρίσετε με σαφήνεια πώς θέλετε να λειτουργεί το κατάστημά σας έτσι ώστε μια μέρα να μπορέσετε να εκπαιδεύσετε κάποιον άλλο να αναλάβει.

Είναι πολύ σωστό να επενδύσετε χρόνο στην εκπαίδευση του νέου σας υπευθύνου με τον σωστό τρόπο, καθώς αυτό θα είναι το άτομο που εκπαιδεύει το μελλοντικό προσωπικό για εσάς.

Η συνέπεια οδηγεί στην πιστότητα

Η συνέπεια είναι το κλειδί και το μυστικό για ορισμένες από τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις στον κόσμο. Οι πελάτες σας πρέπει να γνωρίζουν τι πρόκειται να πάρουν κάθε επόμενη φορά που έρχονται σε εσάς.

Έρευνες έχουν δείξει ότι εάν οι πελάτες σας έχουν έστω και έναν κακό καφέ το 50% θα αισθανθεί θυμωμένο, το 17% θα αισθανθεί λυπημένο για την αγορά του και το 6% θα αισθανθεί ότι καταστρέψατε τη μέρα του.

Γνωρίστε τους πελάτες σας και κάνετε το καλύτερο για να ικανοποιήσετε τις προσδοκίες τους κάθε φορά που επιλέγουν το καφέ σας για να πιουν το αγαπημένο τους ρόφημα.

Έχοντας ένα πρόγραμμα πιστότητας πελατών θα δώσετε κάτι παραπάνω σε αυτούς που έρχονται ξανά και ξανά. Είναι απαραίτητο να τους το αναγνωρίσετε.

Η ατμόσφαιρα, είτε προέρχεται από τον χώρο είτε από το προσωπικό και τη μουσική, πρέπει να είναι η ίδια. Πρέπει να ξέρει αυτό που θα δει ο πελάτης.

Μπορεί να σας αρέσει:  Ψαγμένες συμβουλές για τεχνίτες του καφέ

Επενδύστε σε ποιοτικό εξοπλισμό

Μην κάνετε τσιγκουνιές με τον εξοπλισμό. Η επιχείρησή σας πρέπει να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, επομένως η επένδυση στον κατάλληλο τύπο συσκευών και μηχανημάτων είναι κρίσιμης σημασίας.

Θα συνιστούσα να δημιουργήσετε από την αρχή, μια λίστα με όλα τα απαραίτητα που χρειάζεστε πριν ξεκινήσετε και να αφήσετε στον εαυτό σας αρκετό προϋπολογισμό για να επιλέξετε μοντέλα που θα είναι αποδοτικά και θα διαρκέσουν μακροπρόθεσμα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Μηχανές καφέ
  • Μύλους
  • Συστήματα φιλτραρίσματος νερού
  • Παγομηχανές
  • Φούρνους, εστίες και άλλες συσκευές
  • Χώρους προετοιμασίας φαγητού, θερμοτράπεζες
  • Τοστιέρα ή σχάρα, και πολλά άλλα.

Σίγουρα είναι πολλά ακόμα αυτά που μπορούν να επηρεάσουν τη λειτουργία ενός Cafe.
Σε γενικές γραμμές όμως, αν έχετε μια καλή τοποθεσία, δουλέψετε με τιμιότητα και σταθερότητα και πετύχετε να φτιάξετε μια καλή ομάδα, θα πάρετε ένα κομμάτι του κοινού το οποίο θα προσπαθήσετε να το κρατήσετε ώστε να σας διαφημίσει και σε άλλους. Θα δώσετε πλεονεκτήματα στους επαναλαμβανόμενους πελάτες σας και θα γίνουν ζωντανή διαφήμιση για εσάς.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤι είναι αυτά τα bitters;
Next Article Ψαγμένες συμβουλές για τεχνίτες του καφέ
Eva Makri
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

H Εύα Μακρή είναι καταξιωμένο στέλεχος του Τουρισμού σε μεγάλη Ξενοδοχειακή αλυσίδα του εξωτερικού. Έχει σπουδές, International Tourism Management από το Glasgow Caledonian University. Εχει πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στον χώρο της Εστίασης αλλά και μεγάλη πείρα ευρύτερα στο κομμάτι του Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Espresso, τι είναι και πως παρασκευάζεται;

4 Mins Read

Πόσες θερμίδες έχει ο καφές σου;

2 Mins Read

Μονοποικιλιακός καφές μόδα ή φιλοσοφία;

5 Mins Read

Μέθοδοι παρασκευής καφέ

2 Mins Read

5 συμβουλές για έναν καλό espresso

4 Mins Read

Μάθετε τα κυριότερα είδη espresso

4 Mins Read

Ψαγμένες συμβουλές για τεχνίτες του καφέ

4 Mins Read

Πως να προσλάβετε τον τέλειο Barista

3 Mins Read

Καινούργιοι Barista – Συμβουλές εργασίας

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.