• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Οι υπεύθυνοι εστιατορίων δεν γεννιούνται καλοί, σμιλεύονται
restaurant-manager-plate

Οι υπεύθυνοι εστιατορίων δεν γεννιούνται καλοί, σμιλεύονται

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Τι είναι αυτό που κάνει έναν υπεύθυνο εστιατορίου να ξεχωρίζει έναντι κάποιου άλλου; Οι επιτυχίες δεν γίνονται σε μια νύχτα. Θέλει δουλειά, θέλει γνώσεις, θέλει αντοχές.

Ας δούμε κάποια από τα πράγματα εκείνα που μπορούν να βοηθήσουν έναν υπεύθυνο εστιατορίου στη δουλειά του.

1. Δώστε έμφαση και ιεραρχήστε τις δραστηριότητες
Οι ιδιαίτερα αποτελεσματικοί διευθυντές εστιατορίων είναι σε θέση να διακρίνουν και να πεοσφέρουν το χρόνο τους σε προβλήματα ανάλογα με τις προτεραιότητες. Υπάρχουν καθημερινές έκτακτες καταστάσεις , πραγματικά σοβαρά προβλήματα, λιγότερο φλέγοντα θέματα που πρέπει να αξιολογηθούν και να αντιμετωπιστούν με τη σειρά τους. Το κακό είναι ότι πολλές φορές αποπροσανατολίζουν τους διευθυντές όταν δεν υπάρχει ένας κανόνας ιεράρχησης.

Οι αποτελεσματικοί διευθυντές εστιατορίων είναι κατά κανόνα λάτρεις της πρόληψης και πειθαρχημένοι στο σχεδιασμό τους για να διασφαλίσουν ότι ελαχιστοποιούν τα θέματα που δύνανται να προκύψουν αναπάντεχα και να τους αποσπάσουν από την ομαλή επίβλεψη της λειτουργίας

2. Ρυθμίστε την ταχύτητα της ομάδας
Οι αποτελεσματικοί υπεύθυνοι εστιατορίων δεν φοβούνται να είναι σκληροί κάποιες φορές. Έχουν στόχους, έχουν υψηλά πρότυπα και αναμένουν αποτελέσματα. Ταυτόχρονα είναι ευαίσθητοι στην ανθρώπινη φύση, τις σχέσεις και τις ανάγκες της ομάδας τους.

Θέτουν επίσης το ρυθμό για την ομάδα. Δεν διστάζουν να μπουν στη δράση όταν είναι απαραίτητο και στην αντίδραση όταν πρέπει να επιλυθούν προβλήματα, πάντα με αμεσότητα και διακριτικότητα. Όπως όλοι οι καλοί ηγέτες, είναι ο πρώτος που μπαίνει στο εστιατόριο και ο τελευταίος που φεύγει.

3. Αναπτύξτε την ομάδα και τον αντιπρόσωπο σας
Είναι αρκετοί υπεύθυνοι που λειτουργούν με την κρίση τους. Καλό είναι αυτό, αλλά είναι προτιμότερο να έχουν ορίσει ανθρώπους που να ξέρουν τι κάνουν όταν αυτό χρειαστεί.
Καθορίζουν με σαφήνεια τον ρόλο του κάθε μέλους της ομάδας και εξουσιοδοτούν κάθε μέλος της ομάδας να κάνει κάτι ώστε να μην βρεθούν ποτέ προ εκπλήξεως. Αν το ποτέ ακούγεται υπερβολικό, ας πούμε σπάνια.

4. Γιορτάστε τις νίκες αλλά φορτωθείτε τις αποτυχίες
Οι εξαιρετικά αποτελεσματικοί υπεύθυνοι εστιατορίων γνωρίζουν πώς να γιορτάσουν μια νίκη και να πως να αναλάβουν την ευθύνη στις αποτυχίες. Ενθαρρύνουν τα μέλη της ομάδας τους όπου χρειάζεται και παρέχουν ενίσχυση όταν τους συμβαίνει κάτι άσχημο.

Όταν κάτι δεν πάει όπως έχει προγραμματιστεί, οι αποτελεσματικοί υπεύθυνοι εστιατορίων δεν κουνάνε το δάχτυλο. Αντί αυτού, εστιάζουν σε λύσεις . Κουκουλώνουν τις κακές συμπεριφορές στο ξεκίνημα τους και δεν ανέχονται τα διαρκή παράπονα από κάποιους σερβιτόρους.

5. Προωθήστε τις εταιρικές αξίες
Οι αποτελεσματικοί υπεύθυνοι εστιατορίων υποστηρίζουν τους γενικούς στόχους της εταιρείας και προάγουν την κουλτούρα και τις βασικές αξίες. Το σημερινό εργατικό δυναμικό πιστεύει στη διαφάνεια και θέλει να νιώθει οτι καταλαβαίνει τι συμβαίνει στην επιχείρηση. Οι αποτελεσματικοί υπεύθυνοι εστιατορίων ανοίγουν γραμμή επικοινωνίας με τακτικές συναντήσεις του προσωπικού, συνεχή επικοινωνία και θετική ενθάρρυνση.

6. Εστιάστε στην Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών
Οι αποτελεσματικοί διευθυντές εστιατορίων γνωρίζουν ότι χωρίς τους πελάτες τους δεν θα υπήρχαν στην επιχείρηση. Ξέρουν οτι χαρούμενος πελάτης είναι χαρούμενος ιδιοκτήτης. Αν έχουμε όμως χαρούμενο πελάτη και χαρούμενο προσωπικό, τότε ο ιδιοκτήτης θα τους κάνει άγαλμα. Προσπαθήστε για τον πελάτη σας τα καλύτερα, δίνοντας επίσης στο προσωπικό σας τα καλύτερα και χτίστε ένα αποτέλεσμα ζηλευτό.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤο Personal Branding είναι ζωτικής σημασίας για όλους
Next Article Γιατί δεν σας απαντούν οι εταιρείες που κάνατε αίτηση για δουλειά
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

By Sofia Banagi

Η σημασία του Business Coaching στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας

By Sofia Banagi

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το personal Branding;

By John Protopapadakis

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός ενός επαγγελματία;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.