• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Επειδή μόνο το καλό φαγητό δεν φθάνει
καλό φαγητό

Επειδή μόνο το καλό φαγητό δεν φθάνει

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

To καλό φαγητό από μόνο του δεν είναι αρκετό για να σώσει μια εστιατοριακή εμπειρία. Πρέπει να συνυπάρχουν και άλλα πράγματα. Ως καταναλωτής, αλλά και για λόγους καθαρά επαγγελματικής διαστροφής, έχω την τάση να παρατηρώ τα πάντα όταν πηγαίνω έξω.

Μετά από καιρό αποφασίσαμε να παραγγείλουμε σουβλάκια από άλλο μαγαζί, να αλλάξουμε, να δοκιμάσουμε και κάτι διαφορετικό. Δώσαμε την παραγγελία τηλεφωνικά και πήγαμε μαζί με τη σύζυγο να τα παραλάβουμε (αλλά και να “εποπτεύσουμε” τον χώρο).

Εν τέλει το σουβλάκι αποδείχθηκε αρκετά καλό (υπήρχε μάλιστα και μενού εις την αγγλικήν), το μαγαζί «καθαρό» (π.χ. αυτός που ήταν στο ταμείο δεν ήταν και στην παραγωγή), το περιβάλλον συμπαθητικό, οι δε τιμές φυσιολογικές. Αποδεικνύει λοιπόν οτι το καλό φαγητό δεν ήταν ικανό να εντυπωσιάσει.

“Είσαι ικανοποιημένη;”, ρώτησα τη σύζυγο. “Ναι. Μου άρεσε πολύ το σουβλάκι”, μου απαντάει. “Δεν φθάνει όμως” της λέω και, ενώ με κοιτά με έκπληξη, σπεύδω να εξηγηθώ:

«Πώς θα σου φαινόταν», της λέω, «αν μόλις περνούσαμε την είσοδο του μαγαζιού κάποιος μας χαιρετούσε (π.χ. ακόμα και ο ψήστης); αν κατά τη συναναστροφή μαζί μας χρησιμοποιούσαν το όνομα; αν όταν φεύγαμε μας ευχαριστούσαν για την προτίμηση που δείξαμε ή μας αποχαιρετούσαν; αν, βρε αδερφέ, μας κερνούσαν μία Coca-Cola (first-time customers γαρ);».

Και, το κερασάκι στην τούρτα, αν μας έπαιρναν τηλέφωνο μετά από μία ώρα για να ρωτήσουν πώς ήταν το σουβλάκι;

«Τότε, δεν θα ήσουν απλώς ικανοποιημένη, αλλά ενθουσιασμένη», είπα στη σύζυγο, η οποία συμφώνησε (σ.σ. νομίζω ότι όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι η απλή ικανοποίηση δεν αρκεί).

Τώρα, γιατί οι εταιρείες δεν τα κάνουν όλα αυτά (σ.σ. έχουν αμελητέο κόστος και εντυπωσιακά αποτελέσματα), δεν γνωρίζω… Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει…

Για την ιστορία, την επόμενη φορά παραγγείλαμε από εκεί που παραγγέλναμε πάντα…

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous Article5 τρόποι αντιμετώπισης των κενών σταδιοδρομίας στο βιογραφικό σας
Next Article Catering menu – Πως να δημιουργήσετε ένα μενού για εκδήλωση
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Customer service – 9 κυρίαρχες τάσεις

By John Protopapadakis

Repeaters – Αξία ανεκτίμητη ή μήπως όχι;

By John Protopapadakis

5 λόγοι γιατί ”ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο”

By Vassilios Canellos

Πως ξεχωρίζει ο καλός σερβιτόρος από τη μάζα;

By John Protopapadakis

Γιατί το να είσαι αγενής στον σερβιτόρο είναι κακή “στρατηγική”

By John Protopapadakis

8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς

By John Protopapadakis

Εύκολοι τρόποι για να ξεχωρίσετε από τη μάζα

By John Protopapadakis

Skimpflation. Τι είναι και πώς επηρεάζει;

By John Protopapadakis

Είναι τα ερωτηματολόγια ο καλύτερος τρόπος για τη συλλογή πληροφοριών;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.