• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η κουλτούρα της ενσυναίσθησης στον εργασιακό χώρο
aerial-view-business-team

Η κουλτούρα της ενσυναίσθησης στον εργασιακό χώρο

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Στα ξενοδοχεία, το προσωπικό που έρχεται σε επαφή με τον πελάτη, είναι οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής. Είναι αυτοί που φέρουν την ευθύνη της εταιρικής εικόνας. Σίγουρα το τελικό αποτέλεσμα και η απόδοσή τους είναι ένα μείγμα εκπαίδευσης, καθοδήγησης και εποπτείας.

Αλλά δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε το μέρος της διαδικασίας που έχει να κάνει με το πώς αισθάνονται για τον εαυτό τους και την εταιρεία στην οποία ανήκουν.

Θα πρέπει να έχουμε πάντα στο μυαλό μας, ότι ανεξάρτητα από τον κανόνα, να αφήσουμε τα προσωπικά ή συναισθηματικά μας προβλήματα εκτός εργασίας, αυτό δεν μπορεί πρακτικά, να επιτευχθεί εντελώς.

Ως επικεφαλής ενός τμήματος ή ως Διευθυντής Ξενοδοχείου, προσπαθούμε συνεχώς να τους υπενθυμίζουμε ότι η παροχή μιας «εξατομικευμένης υπηρεσίας» είναι απαραίτητη για την επίτευξη καλών οικονομικών αποτελεσμάτων και υψηλών αξιολογήσεων.

Ωστόσο, ενώ οι υπάλληλοί μας είναι απασχολημένοι με τη φροντίδα των πελατών μας, δεν έχουμε αναρωτηθεί ποτέ ποιος φροντίζει αυτούς που φροντίζουν τους πελάτες μας;

Σε μια μελέτη που διεξήχθη σε ένα μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα στις Ηνωμένες Πολιτείες, το 78% των ερωτηθέντων υποστήριξαν ότι δεν αισθάνονταν ότι ήταν σημαντικοί για την εταιρεία τους. Δεν είχαν ανταμοιβή όταν όλα πήγαιναν καλά, ενώ υπήρχε πολλή κινητοποίηση όταν κάτι δεν πήγαινε όπως έπρεπε.

Μια άλλη έρευνα, που διεξήχθη από το διεθνώς αναγνωρισμένο ινστιτούτο Roffey Park, αποκάλυψε ότι το 75% των εργαζομένων στην τουριστική βιομηχανία είχε βρεθεί κάτω από τις εντολές ενός υπευθύνου που δεν νοιαζόταν καθόλου γι αυτούς.

Στην πραγματικότητα, η έλλειψη καλής ψυχολογίας στον χώρο εργασίας γίνεται ολοένα και πιο συνηθισμένη τελευταία και νομίζω ότι οι κύριοι λόγοι είναι:
Οι άνθρωποι αισθάνονται ότι δεν είναι επαγγελματικό να εκφράζουν τα συναισθήματά τους σε συναδέλφους ή υπευθύνους, είτε πρόκειται για προσωπικά ή επαγγελματικά προβλήματα.
Οι συνάδελφοι και οι διευθυντές τους είναι πολύ απασχολημένοι και υπερφορτωμένοι, για να τους ακούσουν ειδικά όταν αυτό δεν συνεπάγεται άμεσο κίνδυνο για τη δουλειά.

Η ομάδα θα πρέπει να είναι συμπονετική για την ψυχική κατάσταση ενός συναδέλφου και αυτό εναπόκειται στη διευθυντική ομάδα του ξενοδοχείου ώστε να διασφαλίσει ότι θα πράξουν συμπονετικά και με ενδιαφέρον, όταν είναι απαραίτητο, δημιουργώντας μια κουλτούρα συμπόνιας και φροντίδας για τους συναδέλφους τους.

Η οικοδόμηση μιας συμπονετικής κουλτούρας μέσα στην επιχείρηση θα πρέπει να είναι σημαντική για έναν επικεφαλής ομάδας ή έναν υπεύθυνο του ξενοδοχείου, καθώς θα μπορούσε να επηρεάσει την ικανοποίηση του πελάτη. Η Διοίκηση πρέπει να διασφαλίσει ότι οι εργαζόμενοι είναι ευτυχείς και υγιείς όταν έρχονται στη δουλειά αλλά και να δημιουργήσουν εκείνες τις συνθήκες που θα φέρουν οποιοδήποτε ζήτημα στην επιφάνεια εάν ένας συνάδελφος αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα.

Η τουριστική βιομηχανία δεν είναι τίποτα χωρίς τους ανθρώπους της, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να κάνουμε ό,τι μπορούμε, για να δημιουργήσουμε ελκυστικούς χώρους εργασίας τόσο για τους τωρινούς υπαλλήλους όσο και για τους μελλοντικούς που θέλουμε να ελκύσουμε.

Φανταστείτε αν υπήρχαν αξιολογήσεις online για βαθμολογίες ικανοποίησης των εργαζομένων, όπως και για τους πελάτες. Δεν θα προσπαθούσαν οι εταιρείες να βελτιώσουν την εικόνα τους; Δεν θα προσπαθούσε να γίνει το εργασιακό περιβάλλον πιο ελκυστικό για το προσωπικό;

Ευτυχώς, η νοοτροπία μεταβάλλεται σιγά-σιγά και πολλές επιχειρήσεις γίνονται ολοένα και πιο συμπονετικές προς το προσωπικό τους, οι οποίοι αρχίζουν τελικά να αισθάνονται χαρούμενοι και ασφαλείς.

Πρέπει να κατανοήσουμε οι περισσότεροι από εμάς, που καθοδηγούν ομάδες εργασίας, τον αντίκτυπο της ψυχικής υγείας στην ποιότητα και την ποσότητα της εργασίας. Βοηθώντας τους ανθρώπους μας, εξασφαλίζουμε υψηλότερα ποσοστά συμμετοχής στο όραμα της επιχείρησης, καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και πολλά περισσότερα χαμόγελα.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να πετύχετε καλύτερες πωλήσεις κρασιού στο εστιατόριο
Next Article Πως να βελτιώσετε τα αποτελέσματα του εστιατορίου
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

By Sofia Banagi

Η σημασία του Business Coaching στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας

By Sofia Banagi

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το personal Branding;

By John Protopapadakis

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός ενός επαγγελματία;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.