• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος
manager

Η κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος

Eva MakriBy Eva Makri ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Οι εργαζόμενοι είναι τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία σε οποιαδήποτε ομάδα. Ακριβώς όπως είναι σημαντικό για τους managers να βρουν άτομα τα οποία να εργαστούν σωστά και να μπορούν να ευδοκιμήσουν, έτσι πρέπει επίσης να διασφαλίσουν ότι επιλέγουν σωστά αλλά και διατηρούν στην επιχείρηση τα σωστά μέλη της ομάδας.

Όταν ένα μέλος του προσωπικού φεύγει από μια ομάδα, αυτό σημαίνει ότι χάνεται ο χρόνος και οι πόροι που έχουν επενδυθεί σε αυτό το άτομο.

Επιπλέον, οι ηγέτες πρέπει επίσης να βρουν κάποιον νέο για να καλύψουν το κενό, πράγμα που σημαίνει ακόμη περισσότερα χρήματα και προσπάθεια που συνδέονται με τη διαδικασία εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού.

Αντί λοιπόν να αντιμετωπίζουμε το συνεχές άγχος του κύκλου αναζήτησης και εκπαίδευσης εργαζομένων, μια καλύτερη επιλογή είναι να καταλάβουμε τι θα μπορούσε να κάνει τους ανθρώπους να μην εγκαταλείψουν την εταιρεία.

Κάθε επιχείρηση έχει τα δικά της ζητήματα όσον αφορά την αποχώρηση των εργαζομένων, ωστόσο ορισμένα θέματα είναι κοινά σε όλες τις επιχειρήσεις και οδηγούν σε απομάκρυνση των υπαλλήλων.

Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά να δούμε ποιες είναι αυτές οι αιτίες.

Υπερωρίες (συνεχώς)

Μια μικρή περίοδος που θα χρειαστεί κάποια υπερωρία δεν είναι μεγάλη υπόθεση. Εάν έχετε καλλιεργήσει μια εταιρική κουλτούρα όπου τα μέλη της ομάδας σας θα έχουν δεσμευθεί ηθικά να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να περάσει μια δύσκολη περίοδο, τότε μπορείτε να βασιστείτε στους πολύτιμους υπαλλήλους σας για να εργάζονται επιπλέον περιστασιακά.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα, εάν η εταιρεία σας προσφέρει επιπλέον παροχές και επιπλέον αμοιβές σε όσους κάνουν υπερωρίες. Εννοείται οτι θα πρέπει να τις πληρώνονται αλλά επίσης πρέπει να νιώθουν οτι αναγνωρίζει η επιχείρηση οτι “έβαλαν πλάτη” στη δύσκολη στιγμή.

Ωστόσο, εάν περιμένετε συνεχώς από τα μέλη της ομάδας να εργάζονται περισσότερες ώρες, τότε μπορεί να αρχίσετε να βλέπετε προβλήματα.

Όλοι έχουμε ζωές και έξω από τη δουλειά. Ένα άκαμπτο πρόγραμμα που απαιτεί πάρα πολλά από τους υπαλλήλους μπορεί να οδηγήσει σε απογοήτευση και εξάντληση. Μην καταπονείτε την ομάδα σας στο σημείο της εξάντλησης.

Δεν υπάρχουν ευκαιρίες προόδου

Οι εργαζόμενοι θέλουν μια ευκαιρία να εξελιχθούν και να προχωρήσουν προς τα εμπρός. Τους αρέσει να βλέπουν ένα μέλλον στον κλάδο στον οποίο έχουν επιλέξει να εργαστούν, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζονται συχνές πιθανότητες να προχωρήσουν και να αναπτυχθούν.

Οι ηγέτες πρέπει να θυμούνται ότι υπάρχουν άνθρωποι που νοιάζονται περισσότερο για τη σταδιοδρομία από το πόσα κερδίζουν. Αν και τα χρήματα είναι απαραίτητα, τα πιο ταλαντούχα μέλη της ομάδας θα θέλουν επίσης να έχουν και ευκαιρίες ανόδου.

Οι επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίσουν ότι επενδύουν σε ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης εάν θέλουν να διατηρήσουν το προσωπικό που αξίζει.

Προγράμματα καθοδήγησης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τους κάνουν να αισθάνονται οτι μεγαλώνουν και ότι αναπτύσσονται.

Χαμηλές αμοιβές

Ο μισθός μπορεί να μην είναι το μόνο πράγμα που σκέφτεται ένας υπάλληλος όταν αναζητά μια καλή ευκαιρία σταδιοδρομίας, αλλά εξακολουθεί να μετράει πολύ.

Οι εργαζόμενοι μπορεί να παρακολουθήσουν προγράμματα κατάρτισης με δικά τους έξοδα προκειμένου να φτάσουν στο στάδιο εκείνο όπου είναι πιθανόν να τους προταθεί υψηλότερος μισθός. Όταν οι εργοδότες προσφέρουν περιορισμένα χρήματα στους ταλαντούχους εργαζομένους τους, που μπορεί να εξελίσσονται με δικούς τους πόρους, αυτό τους κάνει να αισθάνονται υποτιμημένοι.

Οι ηγέτες πρέπει να διασφαλίσουν ότι η αμοιβή που προσφέρουν στο προσωπικό τους είναι ισοδύναμη με αυτό που μπορούν να βρουν αλλού. Εάν προσφέρετε εισόδημα που είναι πολύ χαμηλότερο από τους ανταγωνιστές σας στην αγορά, τότε οι πιθανότητες λένε ότι οι υπάλληλοί σας θα σας εγκαταλείψουν και θα αναζητήσουν άλλη δουλειά.

Εάν οι ηγέτες δεν μπορούν να δώσουν τα πιο ανταγωνιστικά πακέτα αμοιβών στις ομάδες τους, μπορεί να εξετάσουν το ενδεχόμενο να προσφέρουν άλλα οφέλη ως μπόνους αντ ‘αυτού, όπως δωρεάν ομαδική υγειονομική περίθαλψη, εκπτωτικές προσφορές σε καταστήματα εκτός ξενοδοχείου κλπ

Υπάλληλοι που αισθάνονται υποτιμημένοι

Οι εργαζόμενοι μπορεί να αισθάνονται μη εκτιμημένοι για διάφορους λόγους. Η έλλειψη σωστής αμοιβής είναι ένα σοβαρό πρόβλημα όπως είδαμε πιο πάνω.

Ωστόσο, είναι επίσης πιθανό τα μέλη της ομάδας να αρχίσουν να αισθάνονται σαν να υποτιμούνται και για άλλους λόγους. Για παράδειγμα, εάν ένας υπάλληλος αφιερώνει χρόνο για να ολοκληρώσει ένα έργο, τότε αυτό το άτομο αξίζει αναγνώριση και έπαινο για τις προσπάθειές του.

Όταν η διοίκηση έχει να ασχοληθεί με πολλά, μπορεί συχνά να ξεχάσει να δώσει στους υπαλλήλους, τα θετικά σχόλια και τους επαίνους που τους αξίζουν. Αυτό κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται παραμελημένοι και δυσαρεστημένοι.

Οι ηγέτες πρέπει να διασφαλίσουν ότι αφιερώνουν χρόνο για να δείξουν στους υπαλλήλους τους πόσο αποτιμώνται οι προσπάθειες τους. Τακτικά μηνύματα από τη διοίκηση, τα χτυπήματα στην πλάτη, και ακόμη και τα οικονομικά οφέλη κάνουν μια τεράστια διαφορά.

Ζητήματα με τη Διαχείριση

Τέλος, πολλοί υπάλληλοι αναζητούν καθοδήγηση και υποστήριξη στους ηγέτες της επιχείρησής τους.

Λέγεται συχνά ότι τα μέλη της ομάδας δεν αφήνουν τη δουλειά τους. αφήνουν τους διευθυντές τους.Ένα αφεντικό που έχει κακές συνήθειες, όπως το να αγνοεί συνεχώς τα αιτήματα για βοήθεια των υπαλλήλων του ή να μην παρέχει τα κατάλληλα κίνητρα, μπορεί να απογοητεύσει ακόμη και τον πιο φιλότιμο άνθρωπο.

Οι διευθυντές πρέπει να μάθουν πώς να είναι αποτελεσματικοί ηγέτες εάν θέλουν να διατηρήσουν το σωστό προσωπικό. Αυτό σημαίνει να βεβαιωθείτε ότι οι εργαζόμενοι λαμβάνουν άφθονη καθοδήγηση και υποστήριξη όταν τη χρειάζονται, καθώς και επαίνους και θετικά σχόλια.

Η ηγεσία πρέπει να διασφαλίσει ότι δημιουργεί το είδος του περιβάλλοντος εκείνου όπου οι υπάλληλοι μπορούν να χαρούν και να κάνουν περισσότερα μόνο και μόνο από ενθουσιασμό.

Μην χάνετε τα ζωτικά περιουσιακά σας στοιχεία

Στον σημερινό ανταγωνιστικό κόσμο, είναι δύσκολο να βρείτε το κατάλληλο ταλέντο για να στελεχώσετε οποιονδήποτε ρόλο. Το τελευταίο πράγμα που θέλει ένας διευθυντής είναι να αντιμετωπίζει το άγχος της συνεχούς αντικατάστασης υπαλλήλων.

Κατανοώντας τι προκαλεί σε ένα μέλος της ομάδας να εγκαταλείψει το πλοίο, οι αυριανοί ηγέτες μπορούν να διασφαλίσουν ότι κάνουν ό, τι χρειάζεται για να προστατεύσουν τη σχέση με το προσωπικό τους.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤα τρόφιμα και ποτά στην Αρχαία Ελλάδα
Next Article Η φιλοσοφία του Bill Marriott Jr και η μίζερη ελληνική πραγματικότητα
Eva Makri
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

H Εύα Μακρή είναι καταξιωμένο στέλεχος του Τουρισμού σε μεγάλη Ξενοδοχειακή αλυσίδα του εξωτερικού. Έχει σπουδές, International Tourism Management από το Glasgow Caledonian University. Εχει πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στον χώρο της Εστίασης αλλά και μεγάλη πείρα ευρύτερα στο κομμάτι του Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Vassilios Canellos

Αποτελεσματική εκπαίδευση των νεαρών

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vera Tsolaridou

5 αποδοτικοί τρόποι διατήρησης των υπαλλήλων

By Paraskevi Labropoulou

Δίνουμε προτεραιότητα στο αίσθημα ασφάλειας του προσωπικού μας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.