Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Τι έκανε ιδιοκτήτρια καφέ για να βοηθήσει τους υπαλλήλους της;
ιδιοκτήτρια καφέ

Τι έκανε ιδιοκτήτρια καφέ για να βοηθήσει τους υπαλλήλους της;

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ 2 Mins Read

Τι έκανε ιδιοκτήτρια καφέ για να βοηθήσει τους τέσσερις υπαλλήλους που απέλυσε; Μία ιδιοκτήτρια καφέ στην Τζόρτζια της Αμερικής αναγκάστηκε, ελέω κορωνοϊού, να απολύσει τέσσερις υπαλλήλους της.

Σε αντίθεση, όμως, με την πλειονότητα των συναδέλφων της, η Jennifer Knox, ιδιοκτήτρια του Sand Bar, αναζήτησε έναν τρόπο για να απαλύνει τον πόνο των ανθρώπων με τους οποίους είχε πορευτεί όλα αυτά τα χρόνια.

Κοιτώντας τους τοίχους του μπαρ, ούσα συγκινημένη, δεν θα αργούσε να βρει τη λύση: τα χρήματα ήταν πάνω στους τοίχους…

Πληθώρα χαρτονομισμάτων του ενός αμερικάνικου δολαρίου αλλά και χαρτονομισμάτων άλλων χωρών, είχαν τοιχοκολληθεί τα τελευταία 15 χρόνια πάνω στους τοίχους του μπαρ.

Χρειάστηκαν πέντε άτομα και τρεις μέρες για να αποκολληθούν όλα τα χαρτονομίσματα από τον τοίχο, η αξία των οποίων ήταν 3.714 δολάρια, και να αποδοθούν στους τέσσερις πρώην υπαλλήλους

Όταν οι θαμώνες επέστρεψαν για να πιουν ένα ποτό μετά τη χαλάρωση στην παραλία, παρατήρησαν ότι μια φρέσκια στρώση με φωτεινά χρώματα αντικατέστησε την ταπετσαρία των δολαρίων.

Ενώ η Knox δεν ήταν σίγουρη εάν η επικόλληση χρημάτων στους τοίχους θα συνεχιζόταν, είπε ότι σκέφτεται ένα διαφορετικό σχέδιο για τους πελάτες ώστε να αφήσουν το στίγμα τους.

Το νέο, μάλιστα, κυκλοφόρησε, με αποτέλεσμα πολλοί κάτοικοι της περιοχής να συνδράμουν στο εγχείρημα.

Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι…

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να μετατρέψετε την πολιτική μάρκετινγκ του Ξενοδοχείου σας
Next Article Το Moscow Mule γεννήθηκε μέσα από τα οικονομικά προβλήματα τριών ανθρώπων
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

2 Mins Read

Charles Schwab. Πώς εκτόξευσε την παραγωγικότητα του προσωπικού του;

3 Mins Read

Ακριβές σαμπάνιες – Οι 5 ακριβότερες στον κόσμο

7 Mins Read

Experiential Dining – Φαγητό και βιωματική εμπειρία

2 Mins Read

Ένα Μοναδικό Ξενοδοχείο-Ζυθοποιείο Για Τους Φανατικούς της Μπύρας

2 Mins Read

Ναυάγιο Περιστέρας – Το πρώτο υποθαλάσσιο μουσείο

3 Mins Read

Το παλαιότερο κρασί στην Ευρώπη ανακαλύφθηκε στην Ελλάδα

2 Mins Read

Ritz-Carlton. Ο κανόνας των 2.000 δολαρίων

2 Mins Read

Το κρασί έχει καλύτερη γεύση όταν αυξηθεί η τιμή του

5 Mins Read

René Redzepi, ο εστιατορικός Elon Musk

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.