• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Τι έκανε ιδιοκτήτρια καφέ για να βοηθήσει τους υπαλλήλους της;
ιδιοκτήτρια καφέ

Τι έκανε ιδιοκτήτρια καφέ για να βοηθήσει τους υπαλλήλους της;

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ

Τι έκανε ιδιοκτήτρια καφέ για να βοηθήσει τους τέσσερις υπαλλήλους που απέλυσε; Μία ιδιοκτήτρια καφέ στην Τζόρτζια της Αμερικής αναγκάστηκε, ελέω κορωνοϊού, να απολύσει τέσσερις υπαλλήλους της.

Σε αντίθεση, όμως, με την πλειονότητα των συναδέλφων της, η Jennifer Knox, ιδιοκτήτρια του Sand Bar, αναζήτησε έναν τρόπο για να απαλύνει τον πόνο των ανθρώπων με τους οποίους είχε πορευτεί όλα αυτά τα χρόνια.

Κοιτώντας τους τοίχους του μπαρ, ούσα συγκινημένη, δεν θα αργούσε να βρει τη λύση: τα χρήματα ήταν πάνω στους τοίχους…

Πληθώρα χαρτονομισμάτων του ενός αμερικάνικου δολαρίου αλλά και χαρτονομισμάτων άλλων χωρών, είχαν τοιχοκολληθεί τα τελευταία 15 χρόνια πάνω στους τοίχους του μπαρ.

Χρειάστηκαν πέντε άτομα και τρεις μέρες για να αποκολληθούν όλα τα χαρτονομίσματα από τον τοίχο, η αξία των οποίων ήταν 3.714 δολάρια, και να αποδοθούν στους τέσσερις πρώην υπαλλήλους

Όταν οι θαμώνες επέστρεψαν για να πιουν ένα ποτό μετά τη χαλάρωση στην παραλία, παρατήρησαν ότι μια φρέσκια στρώση με φωτεινά χρώματα αντικατέστησε την ταπετσαρία των δολαρίων.

Ενώ η Knox δεν ήταν σίγουρη εάν η επικόλληση χρημάτων στους τοίχους θα συνεχιζόταν, είπε ότι σκέφτεται ένα διαφορετικό σχέδιο για τους πελάτες ώστε να αφήσουν το στίγμα τους.

Το νέο, μάλιστα, κυκλοφόρησε, με αποτέλεσμα πολλοί κάτοικοι της περιοχής να συνδράμουν στο εγχείρημα.

Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι…

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να μετατρέψετε την πολιτική μάρκετινγκ του Ξενοδοχείου σας
Next Article Ποια είναι η σχέση σου με τον εαυτό σου και την εικόνα σου;
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Hotel Training

Ένα Μοναδικό Ξενοδοχείο-Ζυθοποιείο Για Τους Φανατικούς της Μπύρας

By Hellenic Hotels Team

Ναυάγιο Περιστέρας – Το πρώτο υποθαλάσσιο μουσείο

By Hellenic Hotels Team

Το παλαιότερο κρασί στην Ευρώπη ανακαλύφθηκε στην Ελλάδα

By John Protopapadakis

Ritz-Carlton. Ο κανόνας των 2.000 δολαρίων

By John Protopapadakis

Το κρασί έχει καλύτερη γεύση όταν αυξηθεί η τιμή του

By Yiolanta Chortaridi

René Redzepi, ο εστιατορικός Elon Musk

By John Protopapadakis

Ιστορίες εξυπηρέτησης στον κλάδο της φιλοξενίας

By John Protopapadakis

Μια άριστη πρακτική εξυπηρέτησης

By John Protopapadakis

The Golden Rule. Ο Χρυσός Κανόνας των Four Seasons

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
  • Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.