Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;
influencers-brand-ambassadors

Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΚΤΥΑ 2 Mins Read

Influencers και Brand Ambassadors, δύο έννοιες που τόσο πολύ έχουν απασχολήσει το marketing τελευταία.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ο νούμερο ένα τρόπος ανάπτυξης κάθε επιχείρησης ή μάρκας. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να περάσουν το μήνυμά τους σε ένα ευρύ κοινό. Κάπου εδώ λοιπόν στο κάδρο μπαίνουν και οι influencers, οι οποίοι μέχρι πριν λίγο καιρό βρέθηκαν στο απόγειο της δόξας τους.

Ωστόσο δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι τα τελευταία χρόνια η “χρηματιστηριακή τους αξία” βαίνει μειούμενη, καθώς οι εταιρείες αντιλαμβάνονται ότι συχνά η συνεργασία με έναν influencer δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα (οι influencers πληρώνονται για την κάθε ανάρτηση, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 100 ευρώ και να φθάνουν τις μερικές δεκάδες χιλιάδες για τα μεγάλα ονόματα). Ως εκ τούτου, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στους ambassadors, που δεν έχουν έρθει για να κάνουν απλώς μια καλή “μπάζα”, αλλά για να μας βοηθήσουν.

✅ Διαβάστε επίσης το άρθρο: Mail Marketing προς το προσωπικό σας – Ουτοπικό ή επιτακτικό;

Πλέον οι επιχειρήσεις πρέπει να γίνουν πιο ευρηματικές προκειμένου να έχει αξία το κάθε ευρώ που ξοδεύουν για την προβολή τους. Ως εκ τούτου έχουν αρχίσει να εστιάζουν στην “ποιότητα” (ambassadors) παρά στην “ποσότητα” (influencers). Και η αλήθεια είναι ότι τις περισσότερες φορές η “ποιότητα” είναι αυτή που μεταφράζεται σε πωλήσεις, καθώς το μήνυμα θεωρείται πιο αυθεντικό και λιγότερο επιτηδευμένο. Συν τοις άλλοις, συχνά η “ποσότητα” (σε followers, likes, comments) έχει “χειραγωγηθεί” (βλ. fake).

Γι’ αυτούς τους λόγους όλο και περισσότερες εταιρείες επιδιώκουν long term συνεργασίες με ambassadors παρά αποσπασματικές συνεργασίες με influencers.

Μπορεί να σας αρέσει:  Social Media και η επιχείρηση σας

Ο brand ambassador δεν είναι απαραίτητο ότι είναι ένας celebrity (διασημότητα). Μπορεί απλώς να είναι μια αυθεντία στο χώρο του (π.χ. ένας δερματολόγος, διαιτολόγος ή αθλητής), ο οποίος αγαπά τη μάρκα μας και θα λειτουργεί τρόπον τινά ως εκπρόσωπος Τύπου.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΣχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων
Next Article Salteñas το εθνικό πιάτο της Βολιβίας
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

4 Mins Read

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου χρειάζεται ανανέωση;

4 Mins Read

Newsletter για Εστιατόρια και Μπαρ

4 Mins Read

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάξαν τη φιλοξενία

6 Mins Read

Hotel email marketing

9 Mins Read

Το προφίλ στο Linkedin μπορεί να σας εκτοξεύσει

3 Mins Read

Το TikTok ως μηχανή αναζήτησης για προορισμούς

3 Mins Read

Πώς θα προστατευτείτε από χάκερς στο ξενοδοχείο;

3 Mins Read

Οι Δημόσιες Σχέσεις και 5 διαδεδομένοι μύθοι

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Λάθη των σερβιτόρων, τα 11 πιο συνηθισμένα από αυτά.
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Wine pairing – Τέχνη ή περιορισμός
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Λάθη των σερβιτόρων, τα 11 πιο συνηθισμένα από αυτά.
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Wine pairing – Τέχνη ή περιορισμός
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.