Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η πορεία του F&B Manager
F&B Manager

Η πορεία του F&B Manager

Manos VardoulakisBy Manos Vardoulakis ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 2 Mins Read

Η πορεία του F&B Manager είναι μια δύσβατη κατεύθυνση. Κατ’ αρχάς για μπορέσει ένας νέος άνθρωπος, να γίνει ένας καταξιωμένος F&B Manager, θα πρέπει κατά τη άποψη μου να ξεκινήσει από τη λάντζα.

Ναι καλά ακούτε, από τη λάντζα! Θα πρέπει να μάθει πρώτα πρώτα πώς λειτουργεί μια επαγγελματική κουζίνα από το σημείο 0 για τουλάχιστον 3 χρόνια. Αυτό θα γίνει περνώντας από όλα τα τμήματα της π.χ. κρύα – ζεστή- κρεοκοπτειο – μπουφέ – πρωινά και όπως ακούσατε και πιο πάνω, από τη λάντζα.

Ή λάντζα συνήθως επιμελείται τη καθαριότητα των τμημάτων της κουζίνας γι αυτό θα πρέπει πρώτα πρώτα να μάθει να καθαρίζει σωστά και σχολαστικά

Έπειτα θα χρειαστεί ένα πέρασμα άλλων 3 ετών από εστιατόρια και μπαρ όπου εκεί θα μάθει πως λειτουργούν αυτά τα τμήματα και θα αποκτήσει φυσικά την επαφή με το πελάτη, το οποίο είναι ένα ακόμα νευραλγικό κομμάτι του F&B

“Καλημέρα σας … Πώς ήταν το πρωινό σας; Υπήρξε κάτι που θα θέλατε και δεν το βρήκατε;”

Έτσι αποκτώντας 6 χρόνια εμπειρίας σε όλα τα τμήματα, κατά την προσωπική μου άποψη, θα μπορούσε αυτός ο νέος να γίνει ένας καλός Sous Maitre και από εκεί να αρχίσει να ανεβαίνει τα σκαλοπάτια της ιεραρχίας μέχρι το επίπεδο του F&B Manager

ΠΑΝΤΑ όμως, κι εδώ θα πρέπει να το αναφέρω, με τις σωστές βάσεις από καταξιωμένες σχολές τουριστικών σπουδών που υπάρχουν αρκετές σήμερα και κάνουν σοβαρή δουλειά.

Αυτά είχα να μοιραστώ μαζί σας αγαπητοί συνάδελφοι και αναφέρομαι περισσότερο στα νέα παιδιά του κλάδου μας που θα πρέπει πάντα να συμβουλεύουμε και να βοηθάμε .

Μπορεί να σας αρέσει:  Ποιες είναι οι σημερινές προσδοκίες των εργαζομένων

Article Credits

Η φωτογραφία του άρθρου είναι προέρχεται από το Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleAmericano cocktail – παραδοσιακό και προσγειωμένο
Next Article Τα κομμάτια του πάζλ
Manos Vardoulakis
  • LinkedIn

O Μάνος Βαρδουλάκης είναι έμπειρος F&B Manager με 20ετή εμπειρία σε επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων και οργάνωση εστιατορίων. Διαθέτει πανεπιστημιακές σπουδές στον τουρισμό και εκπαίδευση στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Την τρέχουσα περίοδο διατελεί ως F&B Manager σε Ξενοδοχειακές μονάδες 4* & 5* στην Ελληνική επικράτεια.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

6 Mins Read

Η κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

5 Mins Read

Πώς να προσελκύσεις καλό προσωπικό στην επιχείρηση;

2 Mins Read

Πώς χειριζόμαστε τον πελάτη που βρίζει υπάλληλό μας;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
  • Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.