Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η πορεία του F&B Manager
F&B Manager

Η πορεία του F&B Manager

Manos VardoulakisBy Manos Vardoulakis ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 2 Mins Read

Η πορεία του F&B Manager είναι μια δύσβατη κατεύθυνση. Κατ’ αρχάς για μπορέσει ένας νέος άνθρωπος, να γίνει ένας καταξιωμένος F&B Manager, θα πρέπει κατά τη άποψη μου να ξεκινήσει από τη λάντζα.

Ναι καλά ακούτε, από τη λάντζα! Θα πρέπει να μάθει πρώτα πρώτα πώς λειτουργεί μια επαγγελματική κουζίνα από το σημείο 0 για τουλάχιστον 3 χρόνια. Αυτό θα γίνει περνώντας από όλα τα τμήματα της π.χ. κρύα – ζεστή- κρεοκοπτειο – μπουφέ – πρωινά και όπως ακούσατε και πιο πάνω, από τη λάντζα.

Ή λάντζα συνήθως επιμελείται τη καθαριότητα των τμημάτων της κουζίνας γι αυτό θα πρέπει πρώτα πρώτα να μάθει να καθαρίζει σωστά και σχολαστικά

Έπειτα θα χρειαστεί ένα πέρασμα άλλων 3 ετών από εστιατόρια και μπαρ όπου εκεί θα μάθει πως λειτουργούν αυτά τα τμήματα και θα αποκτήσει φυσικά την επαφή με το πελάτη, το οποίο είναι ένα ακόμα νευραλγικό κομμάτι του F&B

“Καλημέρα σας … Πώς ήταν το πρωινό σας; Υπήρξε κάτι που θα θέλατε και δεν το βρήκατε;”

Έτσι αποκτώντας 6 χρόνια εμπειρίας σε όλα τα τμήματα, κατά την προσωπική μου άποψη, θα μπορούσε αυτός ο νέος να γίνει ένας καλός Sous Maitre και από εκεί να αρχίσει να ανεβαίνει τα σκαλοπάτια της ιεραρχίας μέχρι το επίπεδο του F&B Manager

ΠΑΝΤΑ όμως, κι εδώ θα πρέπει να το αναφέρω, με τις σωστές βάσεις από καταξιωμένες σχολές τουριστικών σπουδών που υπάρχουν αρκετές σήμερα και κάνουν σοβαρή δουλειά.

Αυτά είχα να μοιραστώ μαζί σας αγαπητοί συνάδελφοι και αναφέρομαι περισσότερο στα νέα παιδιά του κλάδου μας που θα πρέπει πάντα να συμβουλεύουμε και να βοηθάμε .

Μπορεί να σας αρέσει:  Αξιολογήσεις προσωπικού, πως πρέπει να είναι;

Article Credits

Η φωτογραφία του άρθρου είναι προέρχεται από το Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleAmericano cocktail – παραδοσιακό και προσγειωμένο
Next Article Τα κομμάτια του πάζλ
Manos Vardoulakis
  • LinkedIn

O Μάνος Βαρδουλάκης είναι έμπειρος F&B Manager με 20ετή εμπειρία σε επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων και οργάνωση εστιατορίων. Διαθέτει πανεπιστημιακές σπουδές στον τουρισμό και εκπαίδευση στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Την τρέχουσα περίοδο διατελεί ως F&B Manager σε Ξενοδοχειακές μονάδες 4* & 5* στην Ελληνική επικράτεια.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;

5 Mins Read

Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

4 Mins Read

Πώς να χτίσετε ένα ελκυστικό εταιρικό brand στον Τουρισμό και την Εστίαση

3 Mins Read

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
  • Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.