Η Hoteltraining είναι μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακών σεμιναρίων που προσφέρει την ευκαιρία αποκτήσει κανείς γνώσεις σε όλες τις ειδικότητες της φιλοξενίας σε πραγματικά προσιτές τιμές.
Οι εισηγητές της Hoteltraining, στελέχη όλοι που σχετίζονται με την εκπαίδευση στον Τουριστικό τομέα, επιλέχθηκαν με απαραίτητο κριτήριο την πολυετή ενεργή και επιτυχημένη ενασχόληση στην πράξη με το αντικείμενο που πραγματεύονται, με στόχο να προσφέρουν -πέρα από το απαιτούμενο θεωρητικό υπόβαθρο – εφαρμόσιμες πρακτικές στους συμμετέχοντες.
Όλα τα σεμινάρια, μπορεί κανείς να τα παρακολουθήσει οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας επιθυμεί από υπολογιστή, tablet ή κινητό τηλέφωνο, μέσα από μια απλοποιημένη διαδικασία που δίνει την ευκαιρία στον καθένα να την ολοκληρώσει ακόμα κι αν δεν έχει μεγάλη εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Στην παρούσα φάση τα σεμινάρια καλύπτουν 9 τομείς αλλά έως τον Ιανουάριο του 2021 θα ξεπερνούν τους 15.
Το σημείο στο οποίο πρέπει να σταθεί κανείς είναι το κόστος του κάθε σεμιναρίου το οποίο είναι 49 ευρώ για να είναι εφικτό ακόμα και στη δύσκολη συγκυρία που διέρχεται ο απασχολούμενος στην Τουριστική βιομηχανία και να μπορεί να το κάνει, ακολουθώντας τον ρυθμό προόδου που επιθυμεί αλλά και στις ώρες που τον διευκολύνουν.
Κάθε πιστοποιητικό-βεβαίωση παρακολούθησης που λαμβάνει κάποιος που συμμετέχει στα σεμινάρια έχει έναν μοναδικό αριθμό (certification number) με τον οποίο μπορεί να διασφαλιστεί η γνησιότητα του εντύπου.
Τα Online Σεμινάρια της Hoteltraining, αποτελούν ένα καινοτόμο βήμα για την ποιοτική εκπαίδευση και εξέλιξη των ξενοδοχοϋπαλλήλων. Μέσα από την παρακολούθηση των σεμιναρίων, γίνεται κανείς ανταγωνιστικός στην αγορά εργασίας και επενδύει σ’ ένα επιτυχημένο επαγγελματικό μέλλον.
Η Hoteltraining, μέλος του CPD Certification Service, δίνει πιστοποίηση για τα σεμινάρια της.
Ο Παύλος Παπαδάκης είναι αυτός που βρίσκεται πίσω από την υλοποίηση αυτής της τολμηρής επιχειρηματικής ιδέας. Ο ίδιος με μακρά υπηρεσία στον ξενοδοχειακό χώρο, αλλά και με την πολύτιμη βοήθεια των επιλεγμένων συνεργατών του, κατάφερε να δώσει λύση σε ένα μεγάλο “κενό” που υπάρχει στην ελληνική τουριστική βιομηχανία!