Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 4 τρόποι για να εντοπίσετε fake κριτικές στο TripAdvisor
fake-kritikes-sto-tripadvisor

4 τρόποι για να εντοπίσετε fake κριτικές στο TripAdvisor

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΚΤΥΑ ΚΡΙΤΙΚΕΣ 2 Mins Read

Το 2020 το TripAdvisor απομάκρυνε ένα εκατομμύριο ψευδείς (fake) κριτικές (περίπου το 4% του συνόλου), με το 67% αυτών να μην ανεβαίνουν καν στην πλατφόρμα. Η ίδια η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι εντοπίστηκε σε 131 χώρες το φαινόμενο των paid reviews (πληρωμένες κριτικές).

Οι fake κριτικές έχουν εξελιχθεί σε μάστιγα, καθώς, στο TripAdvisor (σύμφωνα με έγκυρες έρευνες, το 35-40% των κριτικών χαρακτηρίζονται ως “fake και unreliable“) αλλά και στην Google, μπορεί να γράψει ο οποιοσδήποτε, ασχέτως αν έχει επισκεφθεί ή όχι το ξενοδοχείο ή το εστιατόριο.

Υπάλληλοι του ξενοδοχείου/εστιατορίου γράφουν εκθειαστικά σχόλια για τον εργοδότη τους, ανταγωνιστές γράφουν τα χειρότερα, εστιατόρια και ξενοδοχεία επιβραβεύουν τους πελάτες που θα γράψουν 5αστερη κριτική (σε ξενοδοχείο στην Καλιφόρνια, δίπλα στο front desk υπήρχε λαπτοπ όπου, υπό το άγρυπνο βλέμμα του υπαλλήλου, ο επισκέπτης γράφει εκθειαστική κριτική, με αντάλλαγμα έκπτωση της τάξης του 5%), κακοπροαίρετοι πελάτες γράφουν κριτική έτσι για πλάκα.

Έχουν καταγραφεί και περιπτώσεις όπου το TripAdvisor δεν δημοσίευσε αρνητικές κριτικές, για να μην δυσαρεστήσει ξενοδοχεία που διαφημίζονται στην πλατφόρμα της.
Όλα αυτά συνθέτουν ένα ζοφερό σκηνικό σχετικά με την αξιοπιστία των κριτικών. Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων, αλλά και οι χρήστες, έχουν στη διάθεσή τους ορισμένα όπλα, προκειμένου να εντοπίσουν τις ψευδείς κριτικές στο TripAdvisor:

Υπάρχουν περιορισμένες πληροφορίες σχετικά με τον χρήστη. Ιδιαίτερα αν αυτός έχει ελλιπές προφίλ ή έχει κάνει ελάχιστες κριτικές (πόσo μάλλον αν αυτή είναι η μοναδική του κριτική).

Η κριτική κινείται προς τα δύο άκρα. Υπάρχουν μόνο επαινετικά ή μόνο αρνητικά σχόλια σε μία κριτική. Συχνά χρησιμοποιούνται όροι εντυπωσιασμού, όπως «Καταπληκτικό, το συνιστώ ανεπιφύλακτα».
Ξαφνική έκρηξη κριτικών. Αίφνης, μέσα σε λίγες ημέρες ή εβδομάδες, εμφανίζονται σχεδόν ταυτόχρονα πολλές κριτικές, αρνητικές ή θετικές.

Μπορεί να σας αρέσει:  Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή

Σύντομες κριτικές, χωρίς πολλές πληροφορίες. Οι fake κριτικές δεν μπαίνουν συχνά σε λεπτομέρειες. Χρησιμοποιούνται σύντομες λέξεις (συχνά και ανορθόγραφες), με λιτοδίαιτη περιγραφή του ξενοδοχείου.
Όταν ενσκήψουν τέτοιες κριτικές, η επιχείρηση πρέπει να κάνει «αναφορά» στο TripAdvisor (σ.σ. μέσα σε 500 χαρακτήρες θα πρέπει να περιγράψετε την κατάσταση), προκειμένου να μετακινηθεί.

Σε περίπτωση που δεν απομακρυνθεί θα πρέπει να απαντηθεί άμεσα και με τακτ (σ.σ. όχι με απειλές ή με ειρωνεία – μην ξεχνάτε ότι ουσιαστικά απαντάτε σε όλους όσοι θα διαβάσουν την κριτική), προκειμένου να περιχαρακωθεί η διαδικτυακή σας φήμη.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως το σπίτι μπορεί να μας τροφοδοτεί με επιπλέον άγχος
Next Article Life Coaching και Προσωπική Ανάπτυξη
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

4 Mins Read

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου χρειάζεται ανανέωση;

4 Mins Read

Newsletter για Εστιατόρια και Μπαρ

2 Mins Read

Δύο συνηθισμένα λάθη όταν ζητάμε κριτικές

4 Mins Read

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάξαν τη φιλοξενία

6 Mins Read

Hotel email marketing

9 Mins Read

Το προφίλ στο Linkedin μπορεί να σας εκτοξεύσει

3 Mins Read

Το TikTok ως μηχανή αναζήτησης για προορισμούς

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.