• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 4 τρόποι για να εντοπίσετε fake κριτικές στο TripAdvisor
fake-kritikes-sto-tripadvisor

4 τρόποι για να εντοπίσετε fake κριτικές στο TripAdvisor

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Το 2020 το TripAdvisor απομάκρυνε ένα εκατομμύριο ψευδείς (fake) κριτικές (περίπου το 4% του συνόλου), με το 67% αυτών να μην ανεβαίνουν καν στην πλατφόρμα. Η ίδια η εταιρεία ισχυρίστηκε ότι εντοπίστηκε σε 131 χώρες το φαινόμενο των paid reviews (πληρωμένες κριτικές).

Οι fake κριτικές έχουν εξελιχθεί σε μάστιγα, καθώς, στο TripAdvisor (σύμφωνα με έγκυρες έρευνες, το 35-40% των κριτικών χαρακτηρίζονται ως “fake και unreliable“) αλλά και στην Google, μπορεί να γράψει ο οποιοσδήποτε, ασχέτως αν έχει επισκεφθεί ή όχι το ξενοδοχείο ή το εστιατόριο.

Υπάλληλοι του ξενοδοχείου/εστιατορίου γράφουν εκθειαστικά σχόλια για τον εργοδότη τους, ανταγωνιστές γράφουν τα χειρότερα, εστιατόρια και ξενοδοχεία επιβραβεύουν τους πελάτες που θα γράψουν 5αστερη κριτική (σε ξενοδοχείο στην Καλιφόρνια, δίπλα στο front desk υπήρχε λαπτοπ όπου, υπό το άγρυπνο βλέμμα του υπαλλήλου, ο επισκέπτης γράφει εκθειαστική κριτική, με αντάλλαγμα έκπτωση της τάξης του 5%), κακοπροαίρετοι πελάτες γράφουν κριτική έτσι για πλάκα.

Έχουν καταγραφεί και περιπτώσεις όπου το TripAdvisor δεν δημοσίευσε αρνητικές κριτικές, για να μην δυσαρεστήσει ξενοδοχεία που διαφημίζονται στην πλατφόρμα της.
Όλα αυτά συνθέτουν ένα ζοφερό σκηνικό σχετικά με την αξιοπιστία των κριτικών. Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων, αλλά και οι χρήστες, έχουν στη διάθεσή τους ορισμένα όπλα, προκειμένου να εντοπίσουν τις ψευδείς κριτικές στο TripAdvisor:

Υπάρχουν περιορισμένες πληροφορίες σχετικά με τον χρήστη. Ιδιαίτερα αν αυτός έχει ελλιπές προφίλ ή έχει κάνει ελάχιστες κριτικές (πόσo μάλλον αν αυτή είναι η μοναδική του κριτική).

Η κριτική κινείται προς τα δύο άκρα. Υπάρχουν μόνο επαινετικά ή μόνο αρνητικά σχόλια σε μία κριτική. Συχνά χρησιμοποιούνται όροι εντυπωσιασμού, όπως «Καταπληκτικό, το συνιστώ ανεπιφύλακτα».
Ξαφνική έκρηξη κριτικών. Αίφνης, μέσα σε λίγες ημέρες ή εβδομάδες, εμφανίζονται σχεδόν ταυτόχρονα πολλές κριτικές, αρνητικές ή θετικές.

Σύντομες κριτικές, χωρίς πολλές πληροφορίες. Οι fake κριτικές δεν μπαίνουν συχνά σε λεπτομέρειες. Χρησιμοποιούνται σύντομες λέξεις (συχνά και ανορθόγραφες), με λιτοδίαιτη περιγραφή του ξενοδοχείου.
Όταν ενσκήψουν τέτοιες κριτικές, η επιχείρηση πρέπει να κάνει «αναφορά» στο TripAdvisor (σ.σ. μέσα σε 500 χαρακτήρες θα πρέπει να περιγράψετε την κατάσταση), προκειμένου να μετακινηθεί.

Σε περίπτωση που δεν απομακρυνθεί θα πρέπει να απαντηθεί άμεσα και με τακτ (σ.σ. όχι με απειλές ή με ειρωνεία – μην ξεχνάτε ότι ουσιαστικά απαντάτε σε όλους όσοι θα διαβάσουν την κριτική), προκειμένου να περιχαρακωθεί η διαδικτυακή σας φήμη.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως το σπίτι μπορεί να μας τροφοδοτεί με επιπλέον άγχος
Next Article Life Coaching και Προσωπική Ανάπτυξη
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;

By Greg Michopoulos

Social Media και η επιχείρηση σας

By John Protopapadakis

Πώς χειριζόμαστε την απειλή για αρνητική κριτική;

By Vassilios Canellos

Δύο άγνωστα οφέλη όταν απαντάμε στις κριτικές

By Vassilios Canellos

Πως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;

By John Protopapadakis

Κριτικές. Το όπλο των κακοπροαίρετων

By John Protopapadakis

Τακτικοί πελάτες – πως μπορούν να μας παραπλανήσουν

By Vassilios Canellos

Intranet – Μια επένδυση που αποφέρει πολλαπλά κέρδη

By John Protopapadakis

Πώς να μετατρέψετε τους πελάτες ΟΤΑ σε πιστούς

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.