• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να γίνεις ο Bar Manager που όλοι θα θέλουν να προσλάβουν
bar-manager

Πως να γίνεις ο Bar Manager που όλοι θα θέλουν να προσλάβουν

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Μπορεί να είστε ένας υπάλληλος που εκπληρώνει όλα τα καθήκοντα του όπως ακριβώς τα αναφέρει το job description. Μπορεί να κάνετε ό, τι σας λένε και να επιτυγχάνετε αυτό που προσμένουν από εσάς.

Μπορεί όμως να είστε ένα σπουδαίο κομμάτι μιας υποδειγματικής και εξαιρετικής λειτουργίας του Bar και οι πελάτες να ρωτούν εάν είστε ο ιδιοκτήτης. Αυτό είναι τεράστιο κομπλιμέντο και δείχνει οτι είστε στον σωστό δρόμο. Αυτό αναζητούν οι ιδιοκτήτες και οι διευθυντές σας στον συνεργάτη τους.

Ας δούμε λοιπόν κάποιες τακτικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να γίνετε ο Bar Manager που όλοι θα θέλουν στην επιχείρηση τους.

Εργαστείτε με σταθερότητα

Είναι σημαντικό να διαβεβαιώσετε τους πελάτες σας ότι αν επιστρέψουν οποιαδήποτε μέρα μετά τη σημερινή, ο φοβερός αυτός τύπος (εσείς) θα είναι εκεί. Όπως ένα burger μιας μεγάλης αλυσίδας ή μια επώνυμη μπύρα θα έχει ξανά και ξανά την ίδια γεύση, έτσι κι εσείς πρέπει να είστε ενεργητικοί και σε καλή διάθεση πάντα, γιατί οι πελάτες δεν έρχονται μόνο για το προϊόν που σερβίρετε, αλλά και για το προϊόν που προβάλλεται από εσάς τους ίδιους.

Βελτιώστε το λεξιλόγιο σας

Αναμφίβολα κάποιες φράσεις που συνηθίζετε να λέτε στους πελάτες δεν είναι και τόσο κατάλληλες. Ο αντίκτυπος που έχουν μπορεί να μην φαίνεται αλλά χτυπούν στο υποσυνείδητο του πελάτη.

“Δεν είναι δουλειά μου.” Δεν μπορείτε να το πείτε αυτό. Ολοκληρώστε αυτό που σας ζητήθηκε ή αναθέστε και παρακολουθήστε.

“Δεν ξέρω” εκτός αν ακολουθήσει αμέσως μετά η φράση “αλλά θα το μάθω.” Δεν ξέρετε τα πάντα, αλλά πρέπει να βρείτε την απάντηση. Ακόμα κι αν δεν βρείτε την απάντηση, η προσπάθειά σας θα εκτιμηθεί.

«Πάντα» και «ποτέ». Χρησιμοποιήστε αυτά και θα είστε πάντα λάθος και ποτέ δεν θα έχετε δίκιο. Μην γενικεύετε γιατί θα βρεθείτε εκτεθειμένοι. Τίποτα δεν γίνεται πάντα αλλά ούτε και ποτέ.

«Ειλικρινά…» Όταν ξεκινάτε μια πρόταση με αυτό, ακούγεται σαν όλες οι άλλες προτάσεις σας να είναι ανειλικρινείς.

Καλύτερα να πείτε μια συγνώμη παρά να ζητάτε συνεχώς άδεια

Όταν έχετε να πάρετε μια απόφαση, κάντε ό, τι νομίζετε ότι είναι σωστό, εκτός εάν η διεύθυνση σας έχει τη θηλιά στο λαιμό. Μια παραγγελία άργησε; Ένας πελάτης είναι δυσαρεστημένος; Κάντε ό, τι νομίζετε ότι είναι καλύτερο.

Οι πιθανότητες είναι, οι ιδιοκτήτες ή οι διευθυντές να χαρούν που δείξατε την πρωτοβουλία. Δεν θέλουν μια σταθερή συμπεριφορά του στυλ «τι πρέπει να κάνω;» από τους υπαλλήλους τους. Θέλουν επιλυτές προβλημάτων.

Δεν πρέπει να λαμβάνετε μεγάλες αποφάσεις. Πρέπει να έχει οριστεί ένα ποσό για το οποίο να έχετε αυτόματη έγκριση. Μπορείτε να αποφασίσετε σχετικά με ένα ποτό 5-10 € ; Σίγουρα. Ένα γεύμα 30 €; Μπορεί. Παραγγελία 1000 €; Μάλλον όχι.

Οπότε διευκρινίστε εκ των προτέρων το εύρος της αξίας για την οποία μπορείτε να πάρετε αποφάσεις χωρίς να πάρετε έγκριση.

Μην αναφέρετε απλά τα προβλήματα, προτείνετε και τις λύσεις

Σκεφτείτε λοιπόν τι θέλετε να κάνετε πριν πλησιάσετε τη διεύθυνση. Μπορεί να διορθώσουν το πρόβλημα με λάθος τρόπο ή με τρόπο που δεν σας αρέσει. Ενημερώστε τους για να προσπαθήσετε να το επιλύσετε με τον τρόπο σας.

Είχατε μια αποτυχημένη βάρδια; Είχατε χαμηλές πωλήσεις για μια περίοδο; Μήπως δεχτήκατε κάποιο κακό review; Καθίστε και σκεφτείτε τι ήταν αυτό που πήγε στραβά. Αφού το βρείτε κινηθείτε, εξηγώντας τον τρόπο που επιθυμείτε να πράξετε ώστε να μην επιτρέψετε να ξανασυμβεί. Οι Managers έχουν πάντα πολλά θέματα στο κεφάλι τους, οπότε αν είστε από αυτούς που τους αφαιρούν προβλήματα αντί να τους προσθέτουν, θα το εκτιμήσουν και θα σας εμπιστευθούν.

Μπορεί να μην φταίτε εσείς αλλά είστε υπεύθυνος

Το να βεβαιωθείτε ότι οι καλεσμένοι σας έχουν μια υπέροχη βραδιά είναι ο καθημερινός προορισμός σας, ακόμη και αν οι λακούβες που θα συναντήσετε δεν είναι δικό σας λάθος. Το να γίνει ένα πρόβλημα με την κουζίνα, εννοείται οτι είναι εσωτερικό φταίξιμο και θα προσπαθήσετε να το φτιάξετε.

Αλλά τι γίνεται αν καλέσετε ταξί και δεν έχει έρθει. Είναι δικό σας το φταίξιμο; Όχι, αλλά είναι δική σας ευθύνη να λύσετε το πρόβλημα του πελάτη σας. Σε καμία περίπτωση μην το αφήσετε έτσι. Δείχνοντας ότι ενδιαφέρεστε για όλα τα προβλήματα που προκύπτουν στους πελάτες σας κάνετε αυτό που δεν θα κάνουν οι άλλοι.

Στην πραγματικότητα, μερικές φορές είναι προτιμότερο να έχετε κάποια μικρά προβλήματα. Υπάρχουν βάρδιες όπου όλα πηγαίνουν ρολόι. Ο πελάτης θεωρεί οτι δεν είναι και τόσο δύσκολο αυτό που αντιμετωπίζετε καθημερινά όταν βλέπει μια καλή ροή.

Όταν όμως είχατε μια παρέα που είχε παράπονα και συνέβησαν και κάποιες κακοτυχίες αλλά στο τέλος καταφέρατε να αντιστρέψετε το κλίμα, τότε το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλύτερο από το να μην είχε συμβεί τίποτα.

Πατήστε με σιγουριά μέσα στη σάλα

Πιθανότατα να έχετε ακούσει την έκφραση: «αυτός πατάει καλά μέσα στη σάλα». Αυτό σημαίνει οτι έχετε τα εφόδια να φροντίσετε με επιτυχία για ολόκληρη την εμπειρία των επισκεπτών – από τη στιγμή που σκέφτονται για το μπαρ σας μέχρι όταν πια είναι στο σπίτι τους. Αυτή είναι φιλοξενία επόμενης γενιάς και αυτό που ξεχωρίζει τους καλούς μπάρμεν από τους καλύτερους.

Πάρτε τη δουλειά πάνω σας. Κάντε τη, δική σας. Σκεφτείτε σαν να είναι δικό σας το τμήμα. Αν σκέφτεστε έτσι, θα πράττετε κι έτσι. Το πιθανότερο είναι οτι αν φέρεστε έτσι, θα διοικήσετε σύντομα και θα αρχίσετε να ανεβαίνετε τα σκαλιά της ιεραρχίας.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΗ Hoteltraining ξεκινάει προσιτά διαδικτυακά σεμινάρια για εργαζόμενους στον Τουρισμό
Next Article Food & Beverage Manager Job Description
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

By Sofia Banagi

Η σημασία του Business Coaching στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας

By Sofia Banagi

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το personal Branding;

By John Protopapadakis

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός ενός επαγγελματία;

By Sofia Banagi

Πώς να αυξήσεις την αξία σου και την αυτοπεποίθηση σου;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.