• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Alain Ducasse – Είναι ασφαλέστερο να τρως σε εστιατόριο αντί στο σπίτι
Alain-Ducasse

Alain Ducasse – Είναι ασφαλέστερο να τρως σε εστιατόριο αντί στο σπίτι

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΑΠΟΨΕΙΣ

Ο βραβευμένος με πολλές διακρίσεις της Michelin, Alain Ducasse, λέει ότι είναι πιο ασφαλές να τρώτε σε ένα εστιατόριο παρά να μαγειρεύετε στο σπίτι.

Ο Γάλλος σεφ Alain Ducasse, με συνολικά 17 αστέρια της Michelin, στο ενεργητικό του, πιστεύει ότι είναι ασφαλέστερο να τρώτε σε ένα εστιατόριο όπου όλοι οι εμπλεκόμενοι είναι εκπαιδευμένοι σε πρωτόκολλα ασφάλειας τροφίμων από το να πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ όπου κινδυνεύετε να έρθετε σε επαφή με κόσμο που δεν λειτουργεί κατά τον ίδιο τρόπο.

Το σούπερ μάρκετ ενδεχομένως να είναι ένα πιθανό ναρκοπέδιο με όλο τον χειρισμό που απαιτείται για τον ανεφοδιασμό των ραφιών αλλά και σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού των τροφίμων. Υπολογίζεται ότι κάθε φρούτο που αγοράζετε στο σούπερ μάρκετ, το έχουν έχει χειριστεί τουλάχιστον έξι άτομα μέχρι να φτάσει μπροστά σας. Αυτό είναι το υπόβαθρο για πολλές επιμολύνσεις.

Σε ένα εστιατόριο συχνά η πρώτη ύλη παραδίδεται απευθείας από τον παραγωγό, μειώνοντας έτσι τον αριθμό των χεριών από τα οποία περνάει.

Σεφ υψηλά καταρτισμένοι και εμπειρογνώμονες στην ασφάλεια των τροφίμων, οι οποίοι γνωρίζουν οτι το παν εξαρτάται από τη διασφάλιση της παράδοσης του φαγητού στα πιάτα των πελατών χωρίς την παρουσία παθογόνων, αναλαμβάνουν την διαφύλαξη της ποιότητας οπότε μάλλον μπορείτε να τους εμπιστευτείτε περισσότερο από ό, τι μπορείτε να εμπιστευτείτε ακόμα και τη δική σας κουζίνα.

Είναι ασφαλέστερο να τρώμε σε ένα εστιατόριο που λαμβάνει όλες τις προφυλάξεις από ότι στο σπίτι, όπου πρέπει να πας στο μικρό κοντινό μάρκετ, όπου οι άνθρωποι πέφτουν ο ένας πάνω στον άλλον, αγγίζουν τα φρούτα και δεν φορούν όλοι μάσκες, δήλωσε ο Γάλλος σεφ στην Agence France-Presse

Κατόπιν κάλεσε τη Γαλλική κυβέρνηση για «σταδιακό και υπεύθυνο» άνοιγμα των εστιατορίων, λέγοντας ότι το κλείδωμα ήταν «καταστροφικό» για τη βιομηχανία της εστίασης.

Alain Ducasse
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΟ Δεκάλογος του καλού σερβιτόρου
Next Article Ιδέες για την εκπαίδευση του προσωπικού σας
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Hellenic Hotels Team

5 τρόποι αντιμετώπισης των κενών σταδιοδρομίας στο βιογραφικό σας

By Vassilios Canellos

Γιατί υπάρχει έλλειψη προσωπικού στον τουρισμό;

By Yiolanta Chortaridi

René Redzepi, ο εστιατορικός Elon Musk

By John Protopapadakis

The Golden Rule. Ο Χρυσός Κανόνας των Four Seasons

By Vassilios Canellos

Πως να γίνεις καλύτερος manager

By Hellenic Hotels Team

Ο Ελληνικός τουρισμός βασίζεται στο αίσθημα ατομικής ευθύνης

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.