Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Alain Ducasse – Είναι ασφαλέστερο να τρως σε εστιατόριο αντί στο σπίτι
Alain-Ducasse

Alain Ducasse – Είναι ασφαλέστερο να τρως σε εστιατόριο αντί στο σπίτι

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΑΠΟΨΕΙΣ 2 Mins Read

Ο βραβευμένος με πολλές διακρίσεις της Michelin, Alain Ducasse, λέει ότι είναι πιο ασφαλές να τρώτε σε ένα εστιατόριο παρά να μαγειρεύετε στο σπίτι.

Ο Γάλλος σεφ Alain Ducasse, με συνολικά 17 αστέρια της Michelin, στο ενεργητικό του, πιστεύει ότι είναι ασφαλέστερο να τρώτε σε ένα εστιατόριο όπου όλοι οι εμπλεκόμενοι είναι εκπαιδευμένοι σε πρωτόκολλα ασφάλειας τροφίμων από το να πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ όπου κινδυνεύετε να έρθετε σε επαφή με κόσμο που δεν λειτουργεί κατά τον ίδιο τρόπο.

Το σούπερ μάρκετ ενδεχομένως να είναι ένα πιθανό ναρκοπέδιο με όλο τον χειρισμό που απαιτείται για τον ανεφοδιασμό των ραφιών αλλά και σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού των τροφίμων. Υπολογίζεται ότι κάθε φρούτο που αγοράζετε στο σούπερ μάρκετ, το έχουν έχει χειριστεί τουλάχιστον έξι άτομα μέχρι να φτάσει μπροστά σας. Αυτό είναι το υπόβαθρο για πολλές επιμολύνσεις.

Σε ένα εστιατόριο συχνά η πρώτη ύλη παραδίδεται απευθείας από τον παραγωγό, μειώνοντας έτσι τον αριθμό των χεριών από τα οποία περνάει.

Σεφ υψηλά καταρτισμένοι και εμπειρογνώμονες στην ασφάλεια των τροφίμων, οι οποίοι γνωρίζουν οτι το παν εξαρτάται από τη διασφάλιση της παράδοσης του φαγητού στα πιάτα των πελατών χωρίς την παρουσία παθογόνων, αναλαμβάνουν την διαφύλαξη της ποιότητας οπότε μάλλον μπορείτε να τους εμπιστευτείτε περισσότερο από ό, τι μπορείτε να εμπιστευτείτε ακόμα και τη δική σας κουζίνα.

Είναι ασφαλέστερο να τρώμε σε ένα εστιατόριο που λαμβάνει όλες τις προφυλάξεις από ότι στο σπίτι, όπου πρέπει να πας στο μικρό κοντινό μάρκετ, όπου οι άνθρωποι πέφτουν ο ένας πάνω στον άλλον, αγγίζουν τα φρούτα και δεν φορούν όλοι μάσκες, δήλωσε ο Γάλλος σεφ στην Agence France-Presse

Μπορεί να σας αρέσει:  Γιατί υπάρχει έλλειψη προσωπικού στον τουρισμό;

Κατόπιν κάλεσε τη Γαλλική κυβέρνηση για «σταδιακό και υπεύθυνο» άνοιγμα των εστιατορίων, λέγοντας ότι το κλείδωμα ήταν «καταστροφικό» για τη βιομηχανία της εστίασης.

Alain Ducasse
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΟ Δεκάλογος του καλού σερβιτόρου
Next Article Nation Branding – Εθνική ταυτότητα
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου

5 Mins Read

Κλιματική αλλαγή και υπερτουρισμός

2 Mins Read

Οι πελάτες συγκρίνουν εμπειρίες, όχι ανταγωνιστικές εταιρείες

4 Mins Read

Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.

2 Mins Read

Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;

7 Mins Read

Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται

3 Mins Read

The law of the garbage truck – Εσύ τον γνωρίζεις;

3 Mins Read

Επιτυχία – Ο χειρότερος σύμβουλος του επιχειρηματία

4 Mins Read

Διευθυντής ξενοδοχείου, πως πρέπει να είναι;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
  • Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.