• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 6 τρόποι να “σπρώξετε” κερδοφόρα προϊόντα στο εστιατόριο
top-view-table-full-delicious-food-composition

6 τρόποι να “σπρώξετε” κερδοφόρα προϊόντα στο εστιατόριο

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Τα περιθώρια κέρδους στο φαγητό είναι εξαιρετικά συμπιεσμένα στο εστιατόριο, αλλά η αύξηση του όγκου πωλήσεων των ποτών και των επιδορπίων μπορεί να είναι ένας από τους απλούστερους τρόπους για να αποκομίσετε περισσότερα κέρδη από κάθε πελάτη.

Εδώ είναι έξι απλοί τρόποι για να πουλήσετε περισσότερα από τα αντικείμενα που θα επιστρέψουν περισσότερα χρήματα στο εστιατόριο σας.

1. Δημιουργήστε προσφορές σε fixed menus
Η προσφορά μερικών γευμάτων σε μορφή fixed είναι μια τακτική που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να πουλήσετε τα πιο κερδοφόρα αντικείμενα σας με τρόπο που να μοιάζει με ευκαιρία για τον πελάτη. Επιπλέον, τα προσαρμοσμένα μενού ενθαρρύνουν τους πελάτες να δοκιμάσουν προϊόντα που τους αρέσουν, αλλά δεν θα το θεωρούσαν εφικτό χωρίς μια συμφωνία «πακέτου», όπως ένα ειδικό κοκτέιλ, ένα επιδόρπιο ή ένα επιδόρπιο κρασί

2. Επανασχεδιάστε το μενού σας.
Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός ενός μενού είναι από μια τέχνη έως μια επιστήμη. Οι εικόνες και η διάταξη που χρησιμοποιείτε για να «πείτε μια ιστορία», ενώ καθοδηγείτε το μάτι του πελάτη όπου εσείς θέλετε να πάει, είναι ένα βασικό κομμάτι για την πώληση περισσότερων από τα αντικείμενα που σας αφήνουν καλύτερο κέρδος.
Επειδή η επάνω δεξιά γωνία του μενού είναι γενικά η θέση όπου το μάτι πάει πρώτα, τα πιο κερδοφόρα αντικείμενα σας πρέπει να εμφανίζονται εκεί. Εάν μπορείτε να αποφύγετε την ένδειξη τιμών κάντε το γιατί το σύμβολο του ευρώ λειτουργεί αρνητικά στην κατανάλωση. Θα μπορούσατε να μην βάζετε την τιμή σε μια στήλη στα δεξιά αλλά στο τέλος της περιγραφής του προϊόντος.

3. Ρυθμίστε τη γλώσσα σας.
Η ανανέωση της γλώσσας που χρησιμοποιείτε για να προσελκύσετε τα κίνητρα, τις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη σας μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ικανότητά σας να πουλάτε κερδοφόρα αντικείμενα. Ο Brian Wansink, καθηγητής και διευθυντής του Cornell Food and Brand Lab στο Πανεπιστήμιο Cornell εκτιμά ότι η χρήση περιγραφικών όρων στο μενού σας μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις έως και 27 τοις εκατό. Ομοίως, η εκπαίδευση του προσωπικού είναι σε θέση να μεταβάλλει τον συντελεστή επιτυχών πωλήσεων ανά προσπάθεια.

4. Δώστε ένα δωρεάν είδος
Προσφέροντας δωρεάν φαγητό μπορεί να φαίνεται αντίθετο προς την αύξηση του κέρδους, αλλά όταν προσφέρετε δωρεάν είδη όπως φρεσκοψημένο ψωμί ή ελιές ή κάτι άλλο πολύ ελκυστικό για το ξεκίνημα, αυτό θα κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να παραγγείλουν κάτι περισσότερο γιατί τους δόθηκε κάτι αξίας, χωρίς να το πληρώσουν. Δημιουργήστε επίσης ένα καλάθι συναφών επιλογών που παρουσιάζονται δίπλα στο φαγητό ή παρελκομένων που μπορούν να προστεθούν στο πιάτο, με έξτρα χρέωση φυσικά. Όπως κάνουν οι εταιρείες γενικών εμπορικών προϊόντων στα eshop, με μεγάλη επιτυχία.

5. Κάντε τον πελάτη να αισθάνεται πολύτιμος.
Το δωρεάν φαγητό μπορεί να κάνει τους πελάτες πρόθυμους να παραγγείλουν περισσότερα εστιατόριο σε αντάλλαγμα για τη γενναιοδωρία σας – ειδικά αν το δωρεάν που τους προσφέρατε θεωρείται υψηλής ποιότητας. Υψηλής ποιότητας δωρεάν παροχή όμως είναι επίσης κι ένα πολύ καλό service. Ενα ανθρώπινο service, με φυσικό και ειλικρινή ενθουσιασμό, που πάει ένα βηματάκι παραπέρα από το υποχρεωτικό. Σε ένα άρθρο σχετικά με τα δωρεάν ορεκτικά, ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Cornell, Michael Lynn υποστήριξε αυτή τη θεωρία, δηλώνοντας ότι «δίνοντας δωρεάν αντικείμενα αυξάνετε την ελκυστικότητα σας απέναντι στο κοινό σας και σε αυτό που έχετε να του προσφέρετε».Αν όμως δώσετε επίσης κάτι μοναδικό από τον εαυτό σας, από τη χαρά σας γι αυτό που κάνετε, σίγουρα θα γεμίσει ο πελάτης με μια ευφορία που θα είναι μια δική σας ενέργεια. Θα αναρωτηθεί, άραγε το κάνει με όλους, ή αισθάνεται έτσι μαζί μου;

6. Δημιουργήστε μια αίσθηση γιορτής.
Ο Wansink εξηγεί επίσης ότι οι πελάτες έχουν διαφορετικά σενάρια στο μυαλό τους ανάλογα με την περίσταση του φαγητού, και συνήθως τα «εκτελούν» ανάλογα. Για παράδειγμα, επειδή τα επιδόρπια και τα ποτά συνήθως συνοδεύουν ειδικές περιστάσεις και εορτασμούς, ένα απλό δείπνο δεν θα σας δώσει εύκολα τη χαρά της έξτρα πώλησης.

Μπορείτε όμως να αυξήσετε την πιθανότητα οι επισκέπτες να παραγγείλουν τα προτεινόμενα επικερδή ποτά και επιδόρπια σας αξιοποιώντας την ψυχολογία προς όφελός σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ζωντανή και εορταστική ατμόσφαιρα που να υποστηρίζεται από κατάλληλη μουσική, αρώματα και ήχους που γενικά κάνουν τους επισκέπτες να αισθάνονται ότι θέλουν απόψε κάτι περισσότερο γιατί το επιβάλλει η περίσταση. Ποια περίσταση; Καμία, είναι απλά η χαρά της στιγμής. Είναι το περνάω όμορφα και θέλω να το παρατείνω.

Ένα εστιατόριο είναι επιτυχημένο όταν έχει καλή ατμόσφαιρα. Για να συμβεί αυτό πρέπει να περνάει όμορφα και ο πελάτης και ο σερβιτόρος. Είναι εύκολο να το πετύχετε. Δοκιμάστε το.

Image by Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤο Moscow Mule γεννήθηκε μέσα από τα οικονομικά προβλήματα τριών ανθρώπων
Next Article Η αυτοπεποίθηση μπορεί να κατακτηθεί και να διδαχθεί
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

By Sofia Banagi

Η σημασία του Business Coaching στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας

By Sofia Banagi

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το personal Branding;

By John Protopapadakis

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός ενός επαγγελματία;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.