Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πώς να χτίσετε ένα ελκυστικό εταιρικό brand στον Τουρισμό και την Εστίαση
professional brand

Πώς να χτίσετε ένα ελκυστικό εταιρικό brand στον Τουρισμό και την Εστίαση

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 4 Mins Read

Το να ξεχωρίσεις από το πλήθος ως εταιρεία και να γίνεις ένα ελκυστικό brand εργοδότη είναι πιο δύσκολο από ποτέ. Ακόμη και οι επιχειρήσεις που προσφέρουν εξαιρετικές συνθήκες, ευκαιρίες εξέλιξης και σωστή αμοιβή, δυσκολεύονται να βρουν προσωπικό αν δεν έχουν χτίσει μια ισχυρή και αναγνωρίσιμη εταιρική ταυτότητα.

Στον τουριστικό και επισιτιστικό κλάδο, το ζήτημα είναι ακόμα πιο περίπλοκο. Η τοποθεσία, η εποχικότητα, αλλά και ο έντονος ανταγωνισμός κάνουν τη στρατηγική προσέλκυσης ταλέντων πιο απαιτητική.

Όμως η δημιουργία ενός δυνατού brand δεν αφορά μόνο την κάλυψη θέσεων. Είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που τοποθετεί την εταιρεία σας ως εργοδότη επιλογής (employer of choice) — έναν οργανισμό με τον οποίο οι άνθρωποι θέλουν να συνεργαστούν, είτε για τις συνθήκες του, είτε για τη φήμη και το όνομά του.

1 . Δείξτε τις αξίες και το όραμά σας με πράξεις

Μην περιμένετε να μιλήσετε για τις αξίες σας στη συνέντευξη.
Δείξτε τες καθημερινά, μέσα από τη διαδικτυακή σας παρουσία, τις συνεργασίες σας και τη συμπεριφορά σας στην αγορά.

Αναρτήστε ιστορίες επιτυχίας, δράσεις βιωσιμότητας, στιγμές από τη ζωή της ομάδας σας ή πρωτοβουλίες κοινωνικής προσφοράς.
Η αυθεντικότητα είναι σήμερα ο πιο ισχυρός μαγνήτης ταλέντων.

2. Χτίστε σχέσεις με υποψήφιους πριν τους χρειαστείτε

Η προσέλκυση ταλέντων ξεκινά πολύ πριν ανοίξει μια θέση.
Η συμμετοχή σε πανεπιστημιακές εκδηλώσεις, σχολές τουρισμού και ΙΕΚ, επαγγελματικά fora και digital κοινότητες, δημιουργούν επαφή με τους μελλοντικούς εργαζόμενους.

Προσφέρετε δωρεάν webinars, workshops ή προγράμματα mentoring.
Δώστε αξία στους νέους γιατί έτσι οι νέοι επαγγελματίες θα σας θυμούνται και θα σας εμπιστευτούν όταν θα ψάχνουν εργασία.

Μπορεί να σας αρέσει:  Τύποι ηγεσίας και τα χαρακτηριστικά τους

3. Οι εργαζόμενοί σας είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές του brand σας

Οι πιο πειστικές φωνές είναι αυτές των ανθρώπων σας.
Οι αξιολογήσεις και οι εμπειρίες τους στα social media ή στις πλατφόρμες αναζήτησης εργασίας έχουν μεγαλύτερη δύναμη από κάθε καμπάνια marketing. Ενθαρρύνετε τους εργαζόμενους να μοιράζονται θετικές εμπειρίες, αναγνωρίστε τη συμβολή τους και δείξτε υπερηφάνεια για την ομάδα σας.
Το “word of mouth” παραμένει το πιο αυθεντικό εργαλείο προσέλκυσης.

4. Δημιουργήστε κοινότητες και εκδηλώσεις γνώσης

Μην περιορίζεστε στα εσωτερικά σας σεμινάρια.
Οργανώστε ανοιχτές εκδηλώσεις, ημερίδες και masterclasses για επαγγελματίες ή φοιτητές του κλάδου.

Με αυτόν τον τρόπο θα προβάλλετε την εταιρεία σας ως ηγέτη γνώσης, θα γνωρίσετε νέα ταλέντα, και θα ενισχύσετε τη φήμη σας μέσα από τη συμμετοχή και την προσφορά.

Οι εκδηλώσεις αυτές λειτουργούν ταυτόχρονα ως εργαλείο προσέλκυσης προσωπικού και marketing.

5. Θέλετε να προσλαμβάνετε χαρακτήρες; Δείξτε πρώτοι χαρακτήρα

Πολλοί εργοδότες δηλώνουν ότι προτιμούν “καλούς χαρακτήρες” από “τέλεια βιογραφικά”.
Όμως η αξιοπιστία ξεκινά από την ίδια την εταιρεία.

Δουλέψτε πάνω στην εταιρική κουλτούρα:
διορθώστε τις αδυναμίες, αντιμετωπίστε παράπονα με διαφάνεια, χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης και συνέπειας Η κουλτούρα δεν είναι αφηρημένη έννοια — είναι το σύνολο της καθημερινής συμπεριφοράς όλων.
Μια εταιρεία που δείχνει σεβασμό, ενσυναίσθηση και συνέπεια, προσελκύει ανθρώπους με τα ίδια χαρακτηριστικά.

6. Επενδύστε στο wellbeing και στην εμπειρία εργασίας

Η νέα γενιά εργαζομένων (Gen Z & Millennials) δεν αναζητά μόνο έναν καλό μισθό.
Θέλει ισορροπία προσωπικής ζωής, θέλει ανάπτυξη και ουσία σε αυτό που κάνει.

Επενδύστε λοιπόν σε:

χώρους διαλειμμάτων και wellbeing, σε δράσεις ευεξίας, σε τακτικό feedback με coaching κουλτούρα. Αποκτήστε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία που απλοποιούν τη δουλειά. Η εργασιακή εμπειρία είναι η νέα “διαφήμιση” του brand σας.

Μπορεί να σας αρέσει:  Η μαγεία της αναγνώρισης στην εξυπηρέτηση του πελάτη

7. Φροντίστε τη φήμη σας στο διαδίκτυο

Το digital reputation είναι κρίσιμο. Η εικόνα σας ως εργοδότη “κυκλοφορεί” δημόσια σε LinkedIn, Google, TripAdvisor ή Indeed.

Απαντήστε στα σχόλια με σεβασμό, δείξτε συνέπεια και αντιμετωπίστε την κριτική ως ευκαιρία βελτίωσης.
Η διαφάνεια δεν είναι ρίσκο – είναι δύναμη.

Το να χτίσει κανείς έναν “μύθο” και ένα ελκυστικό-brand-εργοδότη, γύρω από το όνομα μιας εταιρείας, μπορεί να κοστίζει πολύ λιγότερο από ό,τι ξοδεύεται κάθε χρόνο σε διαφήμιση και επανεκπαίδευση προσωπικού.
Αυτό που απαιτείται είναι όραμα, συνέπεια και γνήσιο ενδιαφέρον για τους ανθρώπους.

Όταν μια εταιρεία καταφέρει να δείξει την ίδια φιλοξενία στους εργαζομένους της με εκείνη που δείχνει στους πελάτες της, τότε έχει ήδη χτίσει το πιο ελκυστικό brand.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleCustomer Journey – Η πορεία του πελάτη μέσα στο ξενοδοχείο
Next Article Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

7 Mins Read

Λάθη των σερβιτόρων, τα 11 πιο συνηθισμένα από αυτά.

4 Mins Read

Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;

5 Mins Read

Ψυχολογία και εστιατοριακό Μάρκετινγκ

5 Mins Read

Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου

6 Mins Read

Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας

2 Mins Read

6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

3 Mins Read

Casanova Complex. Τι λάθος κάνουν οι επιχειρήσεις;

3 Mins Read

Εξατομίκευση: Όταν το «Γεια σου, Νίκο» κάνει τη διαφορά

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Λάθη των σερβιτόρων, τα 11 πιο συνηθισμένα από αυτά.
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Wine pairing – Τέχνη ή περιορισμός
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Λάθη των σερβιτόρων, τα 11 πιο συνηθισμένα από αυτά.
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Wine pairing – Τέχνη ή περιορισμός
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.