Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Οι νέοι θέλουν να εργαστούν;
Οι νέοι θέλουν να εργαστούν;

Οι νέοι θέλουν να εργαστούν;

Paraskevi LabropoulouBy Paraskevi Labropoulou ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 2 Mins Read

Οι νέοι θέλουν να εργαστούν; Τα σημερινά παιδιά δε θέλουν να δουλέψουν! Το ακούμε! Το λέμε! Το βιώνουμε!
Είναι όμως αυτή η πραγματικότητα;

Γιατί παλαιότερα όλοι εργάζονταν σκληρά ανεξάρτητα συνθηκών χωρίς διαμαρτυρία και χωρίς αποχωρήσεις; Γιατί στις επιχειρήσεις υπήρχε μόνιμο προσωπικό και σπάνια αναζητούσαν νέο;

Κάτι άλλαξε
Η αλήθεια είναι ότι πολλά άλλαξαν.
Το βασικότερο όμως είναι το κίνητρο.
Γιατί εργαζόμαστε;
Γιατί εργάζονται οι νέοι άνθρωποι;

Παλιότερα οι άνθρωποι εργάζονταν για να ζήσουν .
Στην κυριολεξία για να ζήσουν!
Να μπορέσουν να φάνε και να επιβιώσουν.
Πλέον αυτά για την πλειοψηφία από εμάς θεωρούνται δεδομένα.
Τα νέα παιδιά συνήθως έχουν τα απαραίτητα από την οικογένεια τους και ο λόγος που εργάζονται είναι είτε για να αναβαθμίσουν τα standards της ζωής τους είτε για να καλύψουν κοινωνικές και ψυχολογικές ανάγκες και να δημιουργήσουν μια βάση όπου θα χτίσουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τη μεγάλη ζήτηση αφήνουν περιθώριο στους νέους να απαιτήσουν άριστες συνθήκες εργασίας και να απορρίπτουν οτιδήποτε δεν τους είναι αρεστό. Το αν αυτό είναι σωστό ή όχι είναι μια μεγάλη κουβέντα και δε θα τοποθετηθώ. Εκεί όμως που θα σταθώ είναι ότι η κατάσταση που περιγράφω είναι μια πραγματικότητα στην οποία επιβάλλεται να προσαρμοστούμε αν θέλουμε να διατηρήσουμε το προσωπικό μας για όσο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Ξεκινάμε από τα βασικά: Ο μισθός, τα ένσημα, οι υπερωρίες, οι νόμιμες προσαυξήσεις, οι άδειες, τα δώρα και τα επιδόματα είναι αυτονόητα. Δεν μπορεί ένας εργοδότης να διατυμπανίζει ότι σε αυτά είναι συνεπής σαν να αποτελεί τη φωτεινή εξαίρεση. Αυτά δεν τα διαπραγματεύεται ένας εργαζόμενος.

Μπορεί να σας αρέσει:  Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

Οι νέοι θέλουν να εργαστούν

Τι πρέπει να κάνω για να παραμείνει ένας εργαζόμενος που θεωρώ ότι προσθέτει αξία στην επιχείρηση μου;
Το μεγαλύτερο όπλο είναι η παροχή κινήτρων και όχι κάτ’ ανάγκη οικονομικών. Είναι πολύ βασικό να διαγνώσουμε το είδος του κινήτρου που ταιριάζει σε κάθε εργαζόμενο.
Η πρακτική ισοπεδωμένων κινήτρων δε θα βοηθήσει. Ο έξυπνος τρόπος έχει να κάνει με τη εφαρμογή εξατομικευμένων κίνητρων.
Για ορισμένα άτομα λειτουργεί το κίνητρο της εξέλιξης η της ανάληψης ευθυνών. Για άλλους η ξεκούραση (επιπλέον άδεια, διπλό ρεπό..). Για άλλους αρκεί η επιβράβευση (μια κονκάρδα, ένα δημόσιο μπράβο..). Για άλλους το σταθερό πρόγραμμα. Υπάρχουν πολλά που μπορεί να διαγνώσει ο εργοδότης από τη συνέντευξη και να τα εμπλουτίσει κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τα οποία αν τα αξιοποιήσει σωστά θα έχει σίγουρα λιγότερες απώλειες και μεγαλύτερη σταθερότητα.

Διάγνωση σωστού κινήτρου.!!

Image by gpointstudio on Freepik

Ανθρώπινο Δυναμικό Απασχόληση Διατήρηση προσωπικού
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleCareer Coaching: Τι είναι;
Next Article Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη
Paraskevi Labropoulou
  • Website
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Η Παρασκευή Λαμπροπούλου, έχοντας έντονη παρουσία στο χώρο της εστίασης από το 2003 μέχρι σήμερα, αναγνώρισε την ανυπολόγιστη δύναμη που έχει το ανθρώπινο στοιχείο στην εξέλιξη όλων των δραστηριοτήτων και πρωτίστως στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Οι σπουδές της στη Διοίκηση Βιομηχανιών στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά και το Μεταπτυχιακό στο Marketing Management από το University of Surrey της έδωσαν τα εφόδια να ανταποκριθεί στη διαρκή ανάγκη των επιχειρήσεων, για επάνδρωση με προσωπικό απόλυτα ταιριαστό με την κουλτούρα τους και τις απαιτήσεις τους. Είναι πιστοποιημένη στο Adult Training και εξειδικευμένη στη Συμβουλευτική, τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και το Mentoring. Εργάζεται ως Διευθύντρια Κατάρτισης Προγραμμάτων στην APEX - Εξειδικευμένες υπηρεσίες συμβουλευτικής.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;

5 Mins Read

Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

4 Mins Read

Πώς να χτίσετε ένα ελκυστικό εταιρικό brand στον Τουρισμό και την Εστίαση

3 Mins Read

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
  • Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.